2 Reacties
één jaar geleden
Wat ik begrepen heb is je kind al zindelijk ook al heeft hij of zij nog ongelukjes met poepen. Het schijnt dat ze daar ook gewoon de luier om mogen vragen om poepjes daarin te doen. Dus ik zou gewoon doorzetten en misschien dan aangeven dat als ze moet poepen dat ze gewoon om haar luier mag vragen.
Overigens is die van mij ook super brutaal soms hoor, en die is nog niet zindelijk. Dus dat zal wel een fase zijn, geen garantie dat de luier aan doen dan ineens helpt.
Je kan het proberen, het is aan jullie.
één jaar geleden
Een onderbroekje met pijpjes aan doen! Dan wordt het ongelukje grotendeels opgevangen en heeft zij er last van. Hier hielp dat bij de oudste heel goed tegen moedwillige ongelukjes.
En stickerkaarten. Sticker plakken als ze netjes op het potje geweest is, kaart vol is een kadootje uitpakken. Dan wordt het sport om de kaart zo snel mogelijk vol te krijgen. De sticker op zich boeide hem niet zo, kadootjes wel.
Eerst na 3 stickers, dan 4, dan 5.
Totdat je vind dat het goed gaat. Toen mocht hij een groot kado uitzoeken voor een grote jongen. Dat werd een autogarage.
Ik had voor kadootjes veel kleine dingen bij de Hema gehaald zoals een stuiterbal, wipkikkers, stickers, autootjes. Deze stuk voor stuk ingepakt in verschillende papiertjes en in een mand gedaan, in beeld en buiten bereik neergezet.
Hoop dat je hier wat aan hebt.
Succes! 🍀