10 Reacties

4 jaar geleden

Niet van deze kinderwagen, maar wel van een Joolz. Alles kan in de was. Gaat prima. Ruikt het weer lekker fris en 't is schoon 👌🏽😃

4 jaar geleden

Ja hoor vaak genoeg gedaan, kan prima
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Reactie op Annaghha

Niet van deze kinderwagen, maar wel van een Joolz. Alles kan in de was. Gaa ...
Hier ook nog van plan met de Joolz! Heb je alles losgeritst en toen gewassen? En nat weer in elkaar geritst of eerst volledig laten drogen?

4 jaar geleden

Ik heb nu de zonnekap los gewassen, de lichte binnenkant is erg schoon geworden na 3,5 jaar intensief gebruik. Ik heb nu de boodschappenmand in de was zitten. Ik heb de zonnekap nat weer er op gespannen.

4 jaar geleden

Reactie op 05042021

Hier ook nog van plan met de Joolz! Heb je alles losgeritst en toen gewasse ...
Hoe moet die bij de joolz los?? Leek me zo'n gedoe!

4 jaar geleden

Je kan het wassen op een lichte temperatuur maar misschien een tip omdat er veel korting is nu kan je misschien een nieuwe aanschaffen

4 jaar geleden

Ik heb alles van zowel mijn huidige Bugaboo als voorheen de Mutsy gewassen. Gewoon op 30/40 graden, klein beetje wasmiddel. Glad uithangen om strak te drogen en hij is weer als nieuw.

4 jaar geleden

Reactie op 05042021

Hier ook nog van plan met de Joolz! Heb je alles losgeritst en toen gewasse ...
Yes, alles erafgehaald en gewassen. Toen aan het droogrek gedroogd en toen in elkaar geritst 🤗

4 jaar geleden

Reactie op Angelique--

Alle stof kan van een Joolz. Alles! 🤗👌🏽Ritsen

4 jaar geleden

Reactie op Angelique--

https://youtu.be/HXgGK12mmN4 achterstevoren afspelen 😂