22 Reacties
één jaar geleden
Elke nacht wordt onze dochter heel verdrietig wakker.. dan helpt niks. Uiteindelijk leggen we haar tussen ons in en krijgen we alle 3 onze slaap.
Hoop dat deze fase snel voorbij is
één jaar geleden
Reactie op Chpil
Hier ging net het middagslaapje ook dramatisch en heeft 45 min lopen schree ...
Onze ledikantje staat er ook nog in geval van nood maar hier legt ze haar hoofd nee en slaapt ze gelijk.. Geloof het zelf eigenlijk nog niet helemaal hahaha
In het ledikant was het eerst een uur gillen/krijsen.
Middagdutjes weigerde ze laatste week en nu in het peuterbed slaapt ze weer.
Iedereen verklaarde me voor gek zo vroeg maar het werkte 🎉
één jaar geleden
Hier dezelfde fase duurt al 6 weken. Uiteindelijk beland ze bij ons anders word de oudste ook steeds wakker.. en dan slaapt ze als een roosje. Dit met de oudste nooit gehad maar geen 1 kindje is t zelfde.
één jaar geleden
Hier ook inderdaad 😱
Echt niks is goed, behalve in ons bed liggen. Zelfs zonder ons is dat goed, dus het lijkt me hier geen verlatingsangst of iets wat ik eerst dacht..
M'n man kwam gisteren met de theorie of ze zich wellicht "opgesloten" voelt in haar ledikant? 🤔
Toch misschien maar eerder nadenken over de overstap naar (peuter)bedje..
één jaar geleden
Reactie op gudruny
Hier nu twee nachten terug doorslapen! Heerlijk. Heeft hier dus twee weken ...
Mag ik vragen hoe jullie gehandeld hebben op deze fase?
Hebben jullie iets veranderd of juist alles bij hetzelfde gehouden.
Wij zijn dus overstag gegaan om haar snachts bij ons in bed te doen, wat ze nu dus niet meer anders wilt 😵
één jaar geleden
Hier ging het gister iets beter.
Heb hem niet uit bed getild maar staand knuffelen
Hem een knuffel gegeven wat hij eerst niet had en even naast gezeten.
En de dagen ervoor toch maar laten huilen wat ik vreselijk vind maar hij gaat er uiteindelijk ook een spel van maken dat hij bij ons in bed wil liggen en niet anders meer wil dan.
één jaar geleden
Reactie op Babybeus
Mag ik vragen hoe jullie gehandeld hebben op deze fase?
Hebben jullie iets ...
Wij (ik vooral) hebben hem ook wel vaak in bed genomen hoor. Want na twee uur ben je het ook gewoon zat. Maar de laatste dagen is mijn vriend wel wat consequenter geweest door hem er nooit uit te nemen en tekens terug neer te leggen. Ik ben wat gevoeliger daarmee dat ik niet meer mocht gaan 😅 maar ja zoals bij alles weet je nooit of het daaraan licht of gewoon omdat de fase voorbij is
één jaar geleden
Reactie op Stef85
Oh, het is hier al 3 maanden verschrikkelijk met inslapen. Krijsen, driftig ...
Heftig! Slaapcoach gaat je 1-3-5 laten doen. Zoek maar eens op. Steeds minuten wachten en niets zeggen behalve; papa en mama zijn bij je, je bent veilig, ga maar lekker slapen. Dit kostte ons €185 en heeft niet geholpen.
Zeer streng toespreken wel; je moet nu slapen, papa en mama slapen ook. Mijn man heeft dit op een gegeven moment (na 18 maanden van dit soort nachten) drie nachten volgehouden en ook geen drinken meer in de nacht. Kindlief slaapt nu van 19.30-06.15