22 Reacties

één jaar geleden

Elke nacht wordt onze dochter heel verdrietig wakker.. dan helpt niks. Uiteindelijk leggen we haar tussen ons in en krijgen we alle 3 onze slaap. Hoop dat deze fase snel voorbij is

één jaar geleden

Hier ook hele onrustige nachten gehad, het inslapen werd op een duur dramatisch en het doorslapen ook.. Sinds 3 dagen slaapt ze in het peuterbed en we horen ze niet meer

één jaar geleden

Hier ging net het middagslaapje ook dramatisch en heeft 45 min lopen schreeuwen. Niks helpt ook, hij wil alleen bij ons liggen en als je dat niet doen dan drama. Een peuterbed durf ik nog niet aan

één jaar geleden

Reactie op Chpil

Hier ging net het middagslaapje ook dramatisch en heeft 45 min lopen schree ...
Onze ledikantje staat er ook nog in geval van nood maar hier legt ze haar hoofd nee en slaapt ze gelijk.. Geloof het zelf eigenlijk nog niet helemaal hahaha In het ledikant was het eerst een uur gillen/krijsen. Middagdutjes weigerde ze laatste week en nu in het peuterbed slaapt ze weer. Iedereen verklaarde me voor gek zo vroeg maar het werkte 🎉

één jaar geleden

Oh, het is hier al 3 maanden verschrikkelijk met inslapen. Krijsen, driftig, alleen maar bij ons willen zijn. Slaapt pas rond 23.00u. Onze avonden zijn echt killing 😩 Ik sta al op t punt om een slaapcoach in te schakelen.

één jaar geleden

Hier ook ineens sinds 2 weken drama snachts 🙄 kan soms twee uur duren voor hij dan terug slaapt. Of bij ons pakken maar dan zit er voor ons ook niet veel slaap meer in.

één jaar geleden

Hier nu ook al een aantal dagen , geen idee ook wat te doen nu.

één jaar geleden

Hier ook ineens nachts veel wakker, en als we er dan bij gaan liggen op een matras is er niks aan de hand en valt ie gelijk in slaap.... voorheen niks aan de hand... is nu pas sinds 2 weken steeds zo.. misschien wat verlatingsangst en uitproberen.... wel vervelend

één jaar geleden

Hier dezelfde fase duurt al 6 weken. Uiteindelijk beland ze bij ons anders word de oudste ook steeds wakker.. en dan slaapt ze als een roosje. Dit met de oudste nooit gehad maar geen 1 kindje is t zelfde.

één jaar geleden

Hier ook inderdaad 😱 Echt niks is goed, behalve in ons bed liggen. Zelfs zonder ons is dat goed, dus het lijkt me hier geen verlatingsangst of iets wat ik eerst dacht.. M'n man kwam gisteren met de theorie of ze zich wellicht "opgesloten" voelt in haar ledikant? 🤔 Toch misschien maar eerder nadenken over de overstap naar (peuter)bedje..

één jaar geleden

Hier nu twee nachten terug doorslapen! Heerlijk. Heeft hier dus twee weken geduurd. Hopelijk bij jullie ook niet meer te lang!

één jaar geleden

Reactie op gudruny

Hier nu twee nachten terug doorslapen! Heerlijk. Heeft hier dus twee weken ...
Mag ik vragen hoe jullie gehandeld hebben op deze fase? Hebben jullie iets veranderd of juist alles bij hetzelfde gehouden. Wij zijn dus overstag gegaan om haar snachts bij ons in bed te doen, wat ze nu dus niet meer anders wilt 😵

één jaar geleden

Hier ging het gister iets beter. Heb hem niet uit bed getild maar staand knuffelen Hem een knuffel gegeven wat hij eerst niet had en even naast gezeten. En de dagen ervoor toch maar laten huilen wat ik vreselijk vind maar hij gaat er uiteindelijk ook een spel van maken dat hij bij ons in bed wil liggen en niet anders meer wil dan.

één jaar geleden

Reactie op Babybeus

Mag ik vragen hoe jullie gehandeld hebben op deze fase? Hebben jullie iets ...
Wij (ik vooral) hebben hem ook wel vaak in bed genomen hoor. Want na twee uur ben je het ook gewoon zat. Maar de laatste dagen is mijn vriend wel wat consequenter geweest door hem er nooit uit te nemen en tekens terug neer te leggen. Ik ben wat gevoeliger daarmee dat ik niet meer mocht gaan 😅 maar ja zoals bij alles weet je nooit of het daaraan licht of gewoon omdat de fase voorbij is

één jaar geleden

Wij gaan nu met droog weer ochtends en middags even in de tuin buiten spelen dan kan hij zijn energie kwijt, sinds dien slaapt hij weer heerlijk door en niks aan de hand meer.... daarvoor ook drama en vaak wakker misschien is dat het ?

één jaar geleden

Wij hebben deze fase net achter de rug. Duurde 1,5 week. Kapot waren we. Helaas is het iets waar je doorheen moet. Wij konden niet iets vinden waardoor het nu kwam of waardoor ze ineens stil was.

één jaar geleden

Bij ons duurde deze “fase” van 0 tot 18 maanden, hij slaapt nu door 😬

één jaar geleden

Poeh, hier nu ook weer “normaal”. Duurde bij ons 4 maanden 😴

één jaar geleden

Reactie op Stef85

Oh, het is hier al 3 maanden verschrikkelijk met inslapen. Krijsen, driftig ...
Heftig! Slaapcoach gaat je 1-3-5 laten doen. Zoek maar eens op. Steeds minuten wachten en niets zeggen behalve; papa en mama zijn bij je, je bent veilig, ga maar lekker slapen. Dit kostte ons €185 en heeft niet geholpen. Zeer streng toespreken wel; je moet nu slapen, papa en mama slapen ook. Mijn man heeft dit op een gegeven moment (na 18 maanden van dit soort nachten) drie nachten volgehouden en ook geen drinken meer in de nacht. Kindlief slaapt nu van 19.30-06.15

één jaar geleden

Reactie op Sacha30

Onze ledikantje staat er ook nog in geval van nood maar hier legt ze haar h ...
Wat bijzonder dat een peuterbedje dan zo'n groot effect heeft hè? Maar heerlijk dat ze weer goed slaapt. Gebruik je ook al een dekbedje? Of ligt ze er met een slaapzak in?