8 Reacties

4 jaar geleden

Jaaa! Haha. Helaas wel al een flinke tijd, week of 6. Hij is vandaag 25 weken

4 jaar geleden

Reactie op lonnyponny

Jaaa! Haha. Helaas wel al een flinke tijd, week of 6. Hij is vandaag 25 wek ...
Misschien hoort het bij sprong 5…

4 jaar geleden

Hier precies zo! Hij wilt zijn eerste ochtend voeding niet meer en ook na z’n dutje van soms 2u wilt hij nog steeds niet echt drinken, pas vanaf één uur of 17/18 wilt ie wel drinken en snachts dus paar keer 😅

4 jaar geleden

Exact hetzelfde hier, ik probeer wel de voeding iets in te korten, dus hem minder lang te laten drinken. Dat heeft hier wel geholpen de laatste dagen.

4 jaar geleden

Hier ook al een tijdje. Ik heb nog 3 kinderen dus ik laat haar gewoon heel de nacht aan de borst en slaap zo verder. Anders trek ik het niet. Nachtvoedingen zijn heel belangrijk voor de productie. Als het na een week of 2 weer beter gaat, gaat ze wel trg in haar wiegje slapen

4 jaar geleden

In de nacht doe ik sowieso geen pamper en licht uit zodat ze wel aanleert wat dag en nacht is

4 jaar geleden

Mijn dochter van 28.04.2021 heeft precies dezelfde tijden qua snachts drinken! S'ochtends 8uur doet ze gelukkig nog gewoon drinken en dan om 12u weer. Maar de k dat het een slaapregressie is. Zij heeft het nu zo'n 4dagen al..

4 jaar geleden

Reactie op Aprilmoeder

Misschien hoort het bij sprong 5…
Ja die duurt nog 3 dagen. Heb high hopes daarna haha. Ik heb wel de voedingen kleiner gemaakt 150 maar ga nu maar weer eens groter maken misschien helpt het de tijd die er tussen zit..