5 Reacties
één jaar geleden
Oooh heel herkenbaar... Mijn kind die tot mijn grote ellende een paar weken geleden de lasagne nog in een onbewaakt moment in haar haren smeerde was vandaag compleet overstuur omdat er een beetje saus aan haar vinger zat.... 🙄😅
Ik geef er maar niet te veel aandacht aan... Dan gaat het vanzelf wel weer over... En zoniet dan weet ze waar de stofzuiger staat 😏
één jaar geleden
Hier is ook alles BAAAH!! en het blijft bah totdat ik het opruim en als ik dat niet doe loopt ie achter me aan met bah in zijn handen 😆🙄 wij hebben een grote boom met bak eronder voor de 2 ara's in onze woonkamer, als ze knoeien gooit hij het terug in de bak want het is bah 😂 hij raakt niet overstuur maar zet me wel aan het werkt voor dat hij ophoudt met bah te roepen 😂
één jaar geleden
Hier ook! Ik vroeg me al af waar ze dir nou weer vandaan had! 😂
Ze pakt van alles (soms niet eens zichtbaar) brengt het naar ons en zegt vies. Verf of stift op de vinger is vies en moet er af anders gaat ze niet verder met een driftbui als gevolg. Zand vindt ze heel leuk maar ze klopt nu constant haar handjes af zodra er een korreltje op zit…
Dit is toch hoop ik ook weer zo’n fase die voorbij gaat? 🫣😅