4 Reacties

2 jaar geleden

Hi aldio, hier herkenning hoor! Vanaf dat ie wakker wordt staat ie aan en gaat pas uit met het slapen. Continue ogen in mn achterhoofd! Ook qua lengte op 2 jarige, gewicht dan wel weer bijna onderaan (89cm tegenover 11 kilo) waardoor mensen op straat verwachten dat ie terug kletst of zich "beter gedraagd". Hier gaan we graag zingen. Liedjes van juf roos op en zo gek mogelijk doen samen en rennen. Dan is t daarna even een kwartiertje rust 🙊

2 jaar geleden

Heb je al eens een grondbed overwogen? Dan kan hij in de ochtend zelf uit bed komen en gaan spelen met het speelgoed dat jullie hebben klaargezet. Misschien kun je dan zelf een uurtje langer blijven slapen.

2 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Heb je al eens een grondbed overwogen? Dan kan hij in de ochtend zelf uit b ...
Dat is helemaal geen slecht idee! We zitten ook op het moment te wachten dat ie zn bed uitklimt. Thnx voor de tip!! 😀

2 jaar geleden

Ergens blij dat ik niet de enige ben.... Ook een vroege vogel, zijn wij ivm werk ook. Maar door die wintertijd is hij nu een uur vroeger😖 Daarbovenop ook nog 29 weken zwanger, dus erg zwaar om achter een energiebom van 19 maanden aan te rennen. Geen idee hoe hij op de curve valt, maar qua kleding zit ik op 92. Gewicht rond de 14kg. Dus geen lichtgewicht ook nog. Wat bij hem helpt is veel naar buiten. Laarsjes aan en hem laten lopen. Op onderzoek uit. Hij helpt ook graag in het huishouden. Tafel dekken, pakt de stofzuiger van me af en de dweil.