3 Reacties
2 jaar geleden
Toen ik mijn nieuwe baan had was ik blijkbaar net zwanger toen ze mij belde dat ik was aangenomen. Toen ik begon was ik dus 2 maanden zwanger. Na 1 maand verteld terwijl ik een proeftijd van 2 maanden. Gelukkig zeiden ze dat ze dit wel verwacht hadden alleen niet zo snel al. Ik heb gewoon mogen blijven. Ben alleen zelf gestopt na 1,5 jaar omdat het niet mijn ding was.
Vriendinnen van mij 2 dan. Beide eerlijk geweest bij het laatste gesprek geloof ik. Hebben beide mogen tekenen maar wel dat ze mochten beginnen na hun verlof. Maar beide waren al een aantal maanden bij het gesprek.
2 jaar geleden
Ik heb eerst twee sollicitatie gesprekken gehad, bij het arbeidsvoorwaarden gesprek heb ik aangegeven nog een kinderwens te hebben. Ik vond het niet relevant voor de sollicitatie gesprekken omdat het daarin over mijn kunnen moet gaan en in het arbeidsvoorwaarden gesprek reageerde de manager er heel goed op. De dag dat ik een gesprek had voor een vast contract heb ik vooraf aangegeven dat ik zwanger was (die dag ervoor had ik toevallig pas de 12 weken echo gehad).
2 jaar geleden
Reactie op Mireilleeevb
Ik heb eerst twee sollicitatie gesprekken gehad, bij het arbeidsvoorwaarden ...
Aanvulling: het voelde beter om er beide keren vooraf over te beginnen, ik wist ook dat als ze er niet goed op zouden reageren dat voor mij ook veel over het bedrijf zou zeggen en of ik er dan überhaupt wel zou willen werken..