9 Reacties
5 jaar geleden
Ik ben 6+1 weken en heb afgelopen zaterdag mijn vrijgezellen feest gehad! Ik heb mijn 2 beste vriendinnen die het hebben georganiseerd ingelicht over de zwangerschap en zij hebben heel subtiel mijn gin tonics alcoholvrij gemaakt en steeds mijn drinken gepakt/besteld. Dat ging heel erg goed! Maar daarvoor heb ik ze het nieuws dus wel verteld.
Ik trouw 4 september, en vanwege corona houden we geen feest. Ik zorg dat de locatie op de hoogte is en mijn drankjes alcoholvrij zijn
5 jaar geleden
Persoonlijk zou ik het zeggen... ten minste toch aan een goede vriendin en liefst op voorhand, zodat ze er een beetje rekening mee kunnen houden... ik ken je situatie niet en wie er allemaal komt enzo, maar ik zou er niet van kunnen genieten moest ik meegenomen worden naar een sushirestaurant en nadien van bar naar bar moeten gaan 馃槄
5 jaar geleden
Reactie op jljljl
Persoonlijk zou ik het zeggen... ten minste toch aan een goede vriendin en ...
Hier sluit ik me bij aan. Ik zou het ook vertellen.
5 jaar geleden
Reactie op jljljl
Persoonlijk zou ik het zeggen... ten minste toch aan een goede vriendin en ...
Gelukkig hou ik niet van vis haha. Maar snap wat je bedoelt. Gelukkig weet ik waar we heen gaan en thuis waarschijnlijk high tea. Althans dat is de info die me vriend heeft.
Misschien maak ik me ook zorgen om niks.
5 jaar geleden
Reactie op Aina92
Misschien kun je de locatie inlichten indien je weet onder welke naam het g ...
Locatie inlichten vind ik een goed idee.
Ja/nee... Ik ben niet de gene die alles gaat maken... En weet niet wat voor soort opdrachten er zijn.
5 jaar geleden
1,5 maand geleden getrouwd en goede vriendin was zwanger, ook voor haar stiekem geregeld dat de drankjes alcoholvrij zijn. Dus idd locatie inlichten, die kunnen daar bij helpen. Over iets meer dan twee maanden zelf nog mijn huwelijksfeest (als het door kan gaan met Corona), maar gelukkig dan ver genoeg om het iedereen te vertellen:)
Ik zou het ook je beste vriendin of zus (als je die hebt) vertellen. Dan kunnen ze je helpen het te verbergen. En als je je slecht voelt die dag kan je het ook bij hun kwijt! Wel zo fijn