Zwanger na miskraam.

Kim11
4 maanden geleden
Volgen
Hallo, Ik heb 4 juli een miskraam gehad. En afgelopen vrijdag kreeg ik te horen dat mijn hcg weer onder de 5 was. Ik kreeg gister hele heftige krampen die ik herkende van mijn vorige innesteling. Ik kon het niet laten en heb vandaag een test gedaan. Heeel licht positief. Ik vind het heel eng en spannend weer allemaal. Iemand die dit herkend?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
8 reacties
Marietje-25
4 maanden geleden
Ik heb net zoiets. Ook begin juli een miskraam (bbz). Maar mijn hcg was op 10 juli al 2. Nu weer een positieve test. Ik heb toevallig gisteravond zitten zoeken of je met weinig hcg ook een eisprong kan hebben en dat blijkt te kunnen. Dus dan zou je ook zwanger kunnen worden. Ik weet alleen niet hoe laag je hcg moet zijn voor een helemaal witte test.. Dus heb je nu een restje hcg waardoor je positief test of is het een nieuwe zwangerschap?
  • Rapporteren
Kim11
4 maanden geleden
Reactie op Marietje-25
Ik heb net zoiets. Ook begin juli een miskraam (bbz). Maar mijn hcg was op 10 juli al 2. Nu weer een positieve test. Ik heb toevallig gisteravond zitten zoeken of je met weinig hcg ook een eisprong kan hebben en dat blijkt te kunnen. Dus dan zou je ook zwanger kunnen worden. Ik weet alleen niet hoe laag je hcg moet zijn voor een helemaal witte test.. Dus heb je nu een restje hcg waardoor je positief test of is het een nieuwe zwangerschap?
Ik heb ook een bbz gehad. Mn hcg was 1.3 toen die voor het laatst werd gemeten daar kan je geen positieve test mee krijgen toch
  • Rapporteren
Marietje-25
4 maanden geleden
Reactie op Kim11
Ik heb ook een bbz gehad. Mn hcg was 1.3 toen die voor het laatst werd gemeten daar kan je geen positieve test mee krijgen toch
Dat lijkt me niet nee! Dan denk ik toch dat je weer zwanger bent!
  • Rapporteren
rootjenoo
4 maanden geleden
Hier op 23 juni een miskraam gehad en gisteren terug een positieve test in handen. Had een week na mijn miskraam getest en was toen negatief, dus al het hcg was verdwenen. Ben dus effectief terug zwanger! Nu maar hopen dat het deze keer goed blijft 🤞🏻
  • Rapporteren
Kim11
4 maanden geleden
Reactie op rootjenoo
Hier op 23 juni een miskraam gehad en gisteren terug een positieve test in handen. Had een week na mijn miskraam getest en was toen negatief, dus al het hcg was verdwenen. Ben dus effectief terug zwanger! Nu maar hopen dat het deze keer goed blijft 🤞🏻
Aahh gefeliciteerdddd!! Ik hoop het ook voor je
  • Rapporteren
Mari86
4 maanden geleden
Ik heb meerdere miskramen gehad en een bbz.. Ben al bijna 3 jaar bezig voor een tweede kindje. Nu weer net zwanger.. bij elk krampje of pijntje denk ik dat het fout gaat.. Of zal het deze keer eindelijk goed gaat.. Ik vind het ook heel erg spannend..
  • Rapporteren
Kim11
4 maanden geleden
Reactie op Mari86
Ik heb meerdere miskramen gehad en een bbz.. Ben al bijna 3 jaar bezig voor een tweede kindje. Nu weer net zwanger.. bij elk krampje of pijntje denk ik dat het fout gaat.. Of zal het deze keer eindelijk goed gaat.. Ik vind het ook heel erg spannend..
Ik zal duimen voor je
  • Rapporteren
Mari86
4 maanden geleden
Reactie op Kim11
Ik zal duimen voor je
Dank je!😘 ik zal ook voor jou duimen!
  • Rapporteren