20 Reacties
5 jaar geleden
Hoi, een bekende van mij had dit ook en toen heeft de kleine de grote ingehaald. Hopelijk gebeurd dit ook bij jou😊
5 jaar geleden
Oef spannend. Volgens mij kan het prima goed komen, maar gaan ze je goed in de gaten houden.
Ik ben ook zwanger van een tweeling, 7,5 week nu. Vorige echo verschilden ze ook wat in grootte, maar niet zoveel. Ik heb volgende week maandag weer een echo en vind het ook erg spannend allema
5 jaar geleden
Reactie op cocomo
Ik vraag me echt af hoe voel je in je korte weekjes (begin) dat je een twee ...
Ik voelde eigenlijk niets tot 5.5 weken. Nu begint de misselijkheid wel toe te slaan maar heel doenbaar. Blijkbaar zeggen symptomen niet echt veel. Mijn borsten zijn wel ook gevoelig sinds een week. Daarentegen was mijn hcg direct hoog. Ik heb een embryotransfer gehad en tekende al heel pos vijf dagen na plaatsing
5 jaar geleden
Reactie op Karo123
Heel veel succes!! Was je echo ook op 6 weken en hoe graat? Hoop inderdaad ...
Ja 6 weken, 5 dagen omdat ik hiervoor een miskraam had. Ik hoop vooral dat bij de volgende echo beide hartjes nog kloppen!
5 jaar geleden
Reactie op cocomo
Ik vraag me echt af hoe voel je in je korte weekjes (begin) dat je een twee ...
Hihi opgeblazen. Ik heb echt al een buik al zo vroeg. En ik was eerste weken heeel moe (veel meer dan bij vorige zwangerschap) maar dat is achteraf dus logisch ;)
5 jaar geleden
Hier een tweelingmama! Hier ook een verschil van een aantal mm op de eerste echo 2,5 jaar geleden. Een week later waren beide kindjes goed gegroeid en uiteindelijk alles goed gekomen. 2 gezonde peutertjes inmiddels! Succes!
5 jaar geleden
Hier ook een tweeling mama en dit was bij mij ook. Ben je zwanger van een eeneiige tweeling? Goed je rust pakken zal ik je willen meegeven.
5 jaar geleden
Reactie op ilonaluthart
Hier ook een tweeling mama en dit was bij mij ook. Ben je zwanger van een e ...
Van een tweeeige is na een vruchtbaarheidsbehandeling. Ik neem nu enorm mijn rust want heb ook last van bruin spotting niet veel maar is er wel nu en dan. Dus hebben ze me op rust gezet
5 jaar geleden
Reactie op Karo123
Van een tweeeige is na een vruchtbaarheidsbehandeling. Ik neem nu enorm mij ...
Ja mij adviseerde ze ook om rust te pakken met 10 weken al. Ook omdat ik zwanger was van een eeneiige tweeling en dat een risicovolle zwangerschap is. Ik zal mij niet teveel druk maken. Als het goed is zit je ook om de 2 weken onder behandeling bij een gynaecoloog
5 jaar geleden
Hoe kan je rond de 5 weken al weten dat het een tweeling is? Sorry ik ben echt onbekend met al die ‘weetjes’. 😅🙈
5 jaar geleden
Reactie op Jippiedepippie
Hoe kan je rond de 5 weken al weten dat het een tweeling is? Sorry ik ben e ...
Nee hoor mijn echo was op 6 weken en 1 dag. Ik had een transfer van 2 blastocyten. Bij de bloedafname bleek dat ik direct een heel hoog hcg had waardoor ze me zeiden doe een echo op 6 weken dan kunnen we al een hartje zien als er een vroege innesteling was. Dus op de echo zagen ze inderdaad 2 hartjes kloppen maar eentje heeft de grootte van zes weken en eentje de grootte van vijf weken maar was dus zes weken. Een echo op 5 weken is inderdaad te vroeg
5 jaar geleden
Reactie op Karo123
Nee hoor mijn echo was op 6 weken en 1 dag. Ik had een transfer van 2 blast ...
Wanneer heb je je volgende echo?
5 jaar geleden
Zou in orde moeten zijn. Ik ben nu aan 6w en 4d en zwanger van een tweeling. Mijn hcg is 107000. En gezien het tussen de 2 a 3 dagen verdubbeld en de arts zei dat mijn waarden heel goed waren dan is dit zeker zo voor jou als je twee dagen minder ver bent en zwanger van een eenling. Of zijn het er ook twee. Ze kijken ook naar de waarde waar je mee gestart bent.