37 Reacties

2 jaar geleden

Gefeliciteerd. Hier 13 weken zwanger van de 2e!

2 jaar geleden

Ook hier zwanger van de tweede. 6 dagen later uitgerekend dan de eerste. Toch wel spannend:)

2 jaar geleden

Gefeliciteerd Onze oudste dame is van 20 april 2021 Onze nieuwe telg verwachten we 29 april 2023 Herken het gevoel van nog niet kunnen bevatten... Vind het nu ook echt spannend en geen idee waarom 🤷

2 jaar geleden

Hier ook terug zwanger van een 2de (na de ma van februari). Ik ben nu 10 weken... 🤗

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Ik zojuist een positieve test in handen! Nog wel pril, vrijdag nod. Maar had al zo'n 'gevoel' dat het raak was haha. Eind juni ma met 9 weken, dus heel blij dat het zo snel weer raak mag zijn 🥰🤩🥳

2 jaar geleden

Super! Hier nog volop aan het wachten tot het ons de tweede keer gegund is ❤️

2 jaar geleden

Reactie op Lelijke_heks

Gefeliciteerd Onze oudste dame is van 20 april 2021 Onze nieuwe telg verw ...
Super leuk!! Schelen bij beide 1 dag haha. Mijn zoontje is van 21 april en de 2e verwachten we 30 april 🤣

2 jaar geleden

Ons zoontje was uitgerekend op 12-4 maar 22-3 geboren. Nu zijn we voor de tweede uitgerekend op 20-3. Ben benieuwd :) volgende week geslachtsecho ook heel leuk

2 jaar geleden

Ik ben ook opnieuw zwanger! Mijn dochter is van 15 april en de baby zou rond 22 mei geboren worden.

2 jaar geleden

Reactie op Babyfever1990

Ik ben ook opnieuw zwanger! Mijn dochter is van 15 april en de baby zou ron ...
Super leuk! Gefeliciteerd 🥰

2 jaar geleden

Gefeliciteerd met je zwangerschap Nee ik ben niet zwanger gelukkig maar anders hebben wij 4 kinderen 😑

2 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal 💙💕 Krijg helemaal kriebels als ik dit lees haha. Wij hebben besloten er vanaf volgende maand ervoor te gaan. Spannend! Eerst nog even op vakantie en weekend weg met vriendinnen 🥂🍸

2 jaar geleden

Gefeliciteerd! Wat een onwerkelijk gevoel geeft dat dan toch weer hè. Ik ben nu 36 weekjes zwanger van de tweede.🤰🏼

2 jaar geleden

Hier ook de 2e opkomst! 1e is van 14-04-2021 en nu uitgerekend 23-03-2023 🥰!

2 jaar geleden

Gefeliciteerd allemaal! Hier nu ook een positieve test! De 1e is van 24 april en nu rond 26 mei uitgerekend! 🥰

2 jaar geleden

Reactie op Kay95

Hier ook de 2e opkomst! 1e is van 14-04-2021 en nu uitgerekend 23-03-2023 � ...
Leuk! Onze eerste 29 april en nu 14 maart...

2 jaar geleden

Hier is ook de 2e op komst. Gisteren twee positieve testen 🥰 1e is van 20-04-2021 en nu rond juni