8 Reacties
5 jaar geleden
Ik zit in 't zelfde schuitje. Heb nog geen kinderen. Ook met 13 weken een curettage gehad in Maart. Ik ben nu over de 37 weken, maar ook bij mij spookt het soms door m'n hoofd. Bij mij is het nu geen vroeggeboorte meer. Ook jij bent nu ver genoeg om een gezond kindje op de wereld te zetten :-) dat is de fijnste gedachte die er is.
Komt goed ❤️
5 jaar geleden
Geen ervaring mee, maar ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken. Je bent over 1 week en 5 dagen voldragen 😘
5 jaar geleden
Reactie op Annaghha
Ik zit in 't zelfde schuitje. Heb nog geen kinderen. Ook met 13 weken een c ...
Oh vreselijk dat je het ook mee hebt moeten maken.. fijn dat je nu de 37 weken termijn gehaald hebt❤. ik loop elke dag rond met straks breken ineens me vliezen en bij elke menstruatiekramp die ik savonds of snachts heb krijg ik paniek terwijl dit waarschijnlijk gewoon het indalen is.. vind haar daarna zo enron rustig dan zeker 2dagen dat maakt me ook wel onzeker...
5 jaar geleden
Ik heb dit bij mijn vorige zwangerschap gehad. Curretage en na 2 maanden weer zwanger. Mijn zoontje is toen met 39 weken geboren dus geen vroeg geboorte. Mijn eerste kwam met 39+2 dus denk (en hoop😅) dat ze bij mij sowieso wat eerder komen.
Bij het volgende topic staan ook wat ervaringen:
https://community.24baby.nl/forum/zwanger/curettage-en-daarna-vroeggeboorte-Xd0DLO
5 jaar geleden
Ik heb ook een curatage had. Heb er nooit bij stil gestaan dat ik nu eerder daar door ga bevallen. Als het goed is dan is er een controle gedaan na de curatage waarop niks bijzonders te zien was. Ben op dit moment 38+6 dagen en ik heb ook het idee dat deze jonge pas na de uitgerekende datum komt. Ik heb echt een top zwangerschap na al het verdriet van de miskramen.