28 Reacties

5 jaar geleden

Gravitamon daar zit alles in.

5 jaar geleden

Ik heb die van de kruitvat voor zwangeren

5 jaar geleden

Daar had je al mee moeten beginnen vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent. Eigenlijk al voor dat je zwanger werd. Foliumzuur moet je nemen 5mg.

5 jaar geleden

Reactie op SCREURSS

Daar had je al mee moeten beginnen vanaf het moment dat je weet dat je zwan ...
Ik weet het sinds gisteren😊

5 jaar geleden

Vitakruid multi mama, Vitals elke dag mama, Essential Organics zwanger compleet, Vitortho meer-in-1 Zwanger, Supple (bijna) zwanger multi. Dit zijn allemaal merken met goed opneembare vitamines en de juiste vorm van foliumzuur; de actieve vorm. Dat laatste is bijzonder belangrijk en dat vind je helaas niet in goedkopere varianten. Ook verstandig om een goed omega 3 supplement te nemen voor de ondersteunen van ontwikkeling van de hersenen en het zenuwstelsel van je kindje. Vandaag bestellen en morgen direct beginnen 😉 succes!

5 jaar geleden

Reactie op BabySempie

Vitakruid multi mama, Vitals elke dag mama, Essential Organics zwanger comp ...
*het ondersteunen bedoelde ik (blame the vermoeidheid 😏)

5 jaar geleden

Reactie op BabySempie

Vitakruid multi mama, Vitals elke dag mama, Essential Organics zwanger comp ...
Super. Hier kan ik wat mee dankjewel!!😃👍🏻

5 jaar geleden

Ik gebruik het multimama pakket van New Care en daarlangs nog visolie met extra vitamine D. Ik gebruik het al sinds ik gestopt ben met de pil

5 jaar geleden

Ik heb deze al vanaf okt 2018 sinds dat we proberen zwanger te worden. Nu 6+2. Slik hiernaast los nog visolie capsules. Je hebt van Davitamon ook deze met omega3 visolie erin! Zou er wel zo snel mogelijk mee beginnen als ik jou was, hoe eerder hoe beter. 😊😊😘

5 jaar geleden

Ik gebruik sinds de positieve test davitamon compleet mama

5 jaar geleden

Ik gebruik al een langere tijd mama vitamine van davitamon. Zit alles in voor als je zwanger bent en voor na de zwangerschap

5 jaar geleden

Ik heb DA eigen merk zwangerschap multivitamine

5 jaar geleden

Reactie op Sera2021

Ik weet het sinds gisteren😊
Proficiat 😊

5 jaar geleden

Davitamon Compleet Mama Dit raadde de gynaecoloog aan. Ik heb ze gekocht bij Kruidvat. Maar je moet sowieso foliumzuur slikken als je dat nog niet doet.

5 jaar geleden

Davitamon Compleet Mama Dit raadde de gynaecoloog aan. Ik heb ze gekocht b ...
Dankje. Ga ik meteen bestellen!!

5 jaar geleden

Orthica Prena Fem, te koop bij Holland and Barrett. Op aanraden van me verloskundige

5 jaar geleden

Ik gebruik deze 🤗

5 jaar geleden

Omega 3 en foliumzuur en vitamine d!

5 jaar geleden

Vraagje: slikken jullie deze de hele zwangerschap of stoppen jullie na 10-12 weken?

5 jaar geleden

Reactie op Mademoiselle

Vraagje: slikken jullie deze de hele zwangerschap of stoppen jullie na 10-1 ...
Goeie vraag. Ben ik ook benieuwd naar!?