31 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb via Bonprix, had daar nog nooit besteld... Me eigen maat besteld en past perfect. Gaat over mijn buik, en zeker nog ruimte voor groei. Set van 2 stuks. Heb nu niet 123 linkje voor je.

4 jaar geleden

Ik heb die van Esprit, het zit heerlijk, maar ook deze is echttt lang. Buik gedeelte zit ook heerlijk. PS. De spijkerbroeken van Esprit zitten ook heerlijk! Van de spijkerbroeken heb je wel verschillende lengtes:)

4 jaar geleden

Ik heb er 1 via bonprix besteld. Die komt vandaag binnen. Ben benieuwd hoe die past😅

4 jaar geleden

Ik heb die van de lidl, ik vind ze echt top zitten. Vallen mooi over de buik en qua lengte. Mooie kleur zwart en of donkerblauw en kost weinig.

4 jaar geleden

Ik heb deze! Is een dikke panty en zit zooooo heerlijk! Heb hem echt vaak aan en geeft ook goed ondersteuning aan de buik!

4 jaar geleden

Reactie op marjam36

Ik heb die van Esprit, het zit heerlijk, maar ook deze is echttt lang. Buik ...
Heb je een linkje? Ik heb hele lange benen dus ben opzoek naar een model dat lang genoeg is!

4 jaar geleden

Gewoon van H&M, heerlijk!!

4 jaar geleden

Reactie op Daisymarcusse

Gewoon van H&M, heerlijk!!
Ja heb ik er ook een paar van..zitten top!

4 jaar geleden

Reactie op deJong01

Heb je een linkje? Ik heb hele lange benen dus ben opzoek naar een model da ...
Ik kan blijkbaar op de app geen link kopieën of delen. Maar deze is het en zit echt heerlijk. Voor mij te lang, maar de rest maakt het goed 😊

4 jaar geleden

Ik vind die van de Lidl tot nu toe het fijnste zitten. Maar die hebben een naad onder de buik en dan start het buikstuk zal ik maar zeggen. Tot nu toe vind ik ze supper, zijn mooi strak aan de benen, ik ben zelf heel klein (148cm)en de lengte is goed (voor zover ik dat van broeken en leggings kan verwachten). Die van de h en m zitten voor mij veel te Los aan mijn benen, vind het niet mooi maar die hebben geen naad onder de buik, die hebben naadjes opzij om plaats te maken voor de groeiende buik. De foto is eentje van de Lidl zolang de naad niet gaat storen is dit echt wel mijn favoriet maar mijn mama zegt al wacht maar, die naad ga je nog vervloeken 🙈

4 jaar geleden

Ik ben zelf dol op de Mama leggings van Anna Field (bij Zalando gekocht). Fijne stof, knelt niet. Zelf draag ik er graag een jurkje overheen. Hij bedekt bij mij mooi de hele buik en sluit goed aan op de benen zonder direct te strak te zitten.

4 jaar geleden

Ik heb gewoon een legging van de Hema, maar dan een XL. Ben zelf 183cm en nu 27 weken. Past nu nog over mijn buik. 1e kindje.

4 jaar geleden

Ik heb er 2 van de lidl zijn gewoon katoen (Lubberen niet uit). 1 van nike maternity en 1 van adidas maternity. Deze laatste zijn wel beter kwa kwaliteit. Ze zitten allemaal perfect. Bij allen is de buikband hoog genoeg en nog ruimte voor de groei :)

4 jaar geleden

Ik heb van de h en m de fleece legging, love it!! Normaal ben ik maar L en had XL besteld en die is echt ruim.

4 jaar geleden

Ik heb ze van de c&a maat M zitten super lekker en komt tot boven aan je buik

4 jaar geleden

H&M ! Heerlijk voor tijdens zwangerschap en na de bevalling

4 jaar geleden

Hier nog een foto van de Anna Field legging (Zalando). Ik heb hem in meerdere kleuren.

4 jaar geleden

Ik heb zo lang gezocht maar het lukte mij niet. Totdat ik naar HnM ging! Ik had hetzelfde probleem of te lang of was het te strak op mijn buik wat ook niet gewenst is.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

4 jaar geleden

Ik heb die van Anna Field mama via zalando. Zitten erg fijn!

4 jaar geleden

Positie legging van Nike! Is wat duurder maar ik leef echt in deze legging, zit zo heerlijk!! Echt t geld waard. Overweeg zelfs een tweede te kopen. Bij mij zitten alle andere zwangerschapsbroeken en -leggings verder ook niet lekker. https://www.nike.com/nl/t/one-legging-dames-MStn2T/CQ9293-010?cp=42723660840_search_%7C%7C10582772129%7C107279874409%7C%7Cm%7CNL%7Ccssproducts%7C453085545544&ds_rl=1252249&gclid=CjwKCAiAouD_BRBIEiwALhJH6J5lOAvFCny6BlgEJF2ja8aAvwYZAZXb7HOSxfmgNUEN9pfrIh0meBoCVC8QAvD_BwE&gclsrc=aw.ds