Zwangerschapsboxen

mies-2020
4 maanden geleden
Volgen
Ik ben er wel heeel vroeg bij ๐Ÿ˜…๐Ÿคฃ๐Ÿ™ˆ, herkenbaar? Deze heb ik bij de Blokker kunnen afhalen. Welke boxen hebben jullie aangevraagd?
  • Rapporteren
Reageer
Typ hier je reactie
14 reacties
MrsFlamingo
4 maanden geleden
Nee, dat durf ik echt nog niet aan. Denk dat ik dat na de 12 weken doe.
  • Rapporteren
Blonk28
4 maanden geleden
Hahahahhaha ik heb dit ook gedaan. Erg he ๐Ÿ™„๐Ÿ˜‚
  • Rapporteren
Dotty90
4 maanden geleden
Ik vond het nog te vroeg, dacht stel dat het wel mis gaat heb ik die dozen staan.. ik wacht inderdaad ook nog even tot 12 weken
  • Rapporteren
k25ri
4 maanden geleden
Dacht dat ik de enige zou zijn die dit heeft aangevraagd hahaha!! Durf alleen nog niet op te halen denk bij 12wk. Maar lachen dat andere dus ook niet kunnen wachten
  • Rapporteren
DRF21
4 maanden geleden
Ik wacht ook nog zeker tot de eerste echo wellicht langer. Maar heb wel moeite om niets aan te vragen ๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Eva_L
4 maanden geleden
Ik moet nog wachten tot het nieuwe jaar. Dan pas kan ik mโ€™n verzekering aanpassen en wordt de box vergoed๐Ÿ™ˆ
  • Rapporteren
Dotty90
4 maanden geleden
Reactie op Eva_L
Ik moet nog wachten tot het nieuwe jaar. Dan pas kan ik mโ€™n verzekering aanpassen en wordt de box vergoed๐Ÿ™ˆ
Er zijn heel veel boxen gratis te verkrijgen op babystraatje staat een lijst met boxen
  • Rapporteren
Eva_L
4 maanden geleden
Reactie op Dotty90
Er zijn heel veel boxen gratis te verkrijgen op babystraatje staat een lijst met boxen
Thanx voor de tip!๐Ÿ˜€
  • Rapporteren
Eva_L
4 maanden geleden
Reactie op Dotty90
Gelijk besteld!!
  • Rapporteren
mies-2020
4 maanden geleden
Reactie op Melliebellie
Is 't een leuke?
Voor een gratis box is het een leuke box๐Ÿ˜€. Wat tijdschriften, kortingsbonnen, speentje, babydoekjes en luiertje
  • Rapporteren
mies-2020
4 maanden geleden
Reactie op Eva_L
Deze box was gratis. ๐Ÿ˜€
  • Rapporteren
SienenTijme
4 maanden geleden
Reactie op Dotty90
Staan hier ook Belgische boxen bij?
  • Rapporteren