7 Reacties
5 jaar geleden
Ik woon dan niet in de regio Amsterdam maar heb van mijn verloskundige begrepen dat er op dit moment bijna niks mogelijk is ivm de lock down. Alleen online worden er nog wat cursussen aangeboden. Heb alleen nog niks leuks kunnen vinden. Ben dan toch wel benieuwd of iemand wel een leuke cursus weet...
5 jaar geleden
Misschien vind je de online cursus van mom & co wel wat. Zit ook hypnobirtbing en mindfulness in, maar omdat het gegeven wordt door verloskundige ook veel down to earth informatie, zo leggen ze het letterlijk uit. Heb het zelf dus nog niet gedaan maar wie weet vind je het wat!
5 jaar geleden
Ik woon in Adam en heb me aangemeld voor de zwangerschapscursus Rondom de Geboorte. Ivm corona is hij wel online en mijn start as dinsdag maar er zijn veel verschillende startdata. Ben heel benieuwd hoe hij zal zijn. En wil daarnaast de online cursus van Mom&Co doen om wat meer over hypnobirthing te leren maar zoals Rianjimkleintje ook al zei doen ze het heel erg down to earth dus lijkt me leuk om deze er bij te hebben.
Succes met uitkiezen!!
5 jaar geleden
Ik woon in Almere. De zwangerschapscursus via JGZ die over 2 weken begint heeft 3 online bijeenkomsten en 2 op locatie. Dat is tenminste het plan, ik weet niet of het nog mag als de regels zo streng blijven als nu. Deels wel op locatie dus. Online hypnobirthing als aanvulling lijkt mij ook wel wat!
5 jaar geleden
Ik doe nu zwangerschapsgym bij ‘Rondom de geboorte’ en ik begin 1 feb met de cursus voor de bevalling en die is dan 8 avonden waarvan 2x ook met partner. Ik ben tevreden over de gym, dus denk dat die cursus ook goed is. Daarnaast is het ook vanuit een maatschappelijke instelling dus niet belachelijk duur! Wel nu online. Check: https://rondomdegeboorte.nl/