Hallo!
Misschien een aparte vraag, maar klopt het dat je zwangerschapspanty’s achterstevoren draagt? Dus met de kant 2 verticale lijnen van voren en 1 verticale lijn in het middag van achter? Op de afbeeldingen lijkt het zo, maar ik vind het redelijk raar zitten. Misschien is het even wennen!
Die wat ik heb, heeft tussen de 2 strepen ook een rond gedeelte voor de bui ...
Ja ik besef me nu dat die van h&m er bijvoorbeeld wel zo uit kunnen zien. Maar je buik hoort tussen die lijnen te vallen. En denk dat die indd iets hoger is. Misschien vind je die van noppies of prenatal fijner zitten. Die hebben die lijnen minder, maar hebben een rond buik gedeelte.
Ik heb die van de Hema. Ik heb lange benen en die van andere merken kan ik niet aan. Zelfs de grootste maat is te kort voor mij. Gelukkig zijn die van de Hema ook niet zo heel duur
Ik heb er ook echt een paar uit moeten uitproberen voor ik goeie had, maar heb nu panty’s van mamalicious die prettig zitten en niet afzakken! En inderdaad voor je gevoel verkeerd om aan trekken, met de twee naden aan de voorkant. 😉
Ja hier ook 2 strepen voor en 1 tje achter. Ik leef in die dingen nu 🤣 zwangerschapsbroeken zijn nog te groot en blijven niet zitten, eigen broeken pas ik al weken niet meer 😅