Beste mama's, ik moest de 7de ongesteld worden. Ik heb 2 dagen voor de 7de een test gedaan die aangaf negatief. Vervolgens heb ik de 6de weer een test gedaan. En ook die was negatief. Mijn menstruatie brak de 7de ook niet door. Dus ik heb de 7de weer getest. Maar ook deze was negatief. De 8ste brak het nog steeds niet door. Maar ik bleef mij misselijk voelen < al bijna 2 weken > . Ook kreeg ik kokhalsneigingen nadat ik broodjes aan het smeren was voor mijn Kids. Ik vind het servies zo stinken. En gwn een beetje beroerd geboel ofso. Geen zin in eten en gwn moe. Goed toch maar besloten weer te testen de 8ste. En ik had met mijn zelf afgesproken. Dit is de laatste test tot ik ongesteld ga worden of tot in elk geval de 10de. Tot mijn verbazing zag ik meteen binnen 2 min al een heel licht streepje. Ik dacht miss klopt de test niet het wad een early test van de action. Dus ben meteen die van de kruidvat gaan halen 3 v5. En ook daar meteen een heel licht streepje. Vandaag heb ik de normale test van de action gedaan dus niet de early. En ook daar was die weer heel licht.
Zouden jullie mee willen kijken? Ik heb al 3 Kids en eerlijk is eerlijk. Mijn testen zijn altijd mega licht. Maar dit is wel echt licht.