6 Reacties

één jaar geleden

Ohh wat vreselijk.. kan me helemaal indenken hoe jij je nu voelt, vreselijk. Vandaag de verloskundige bellen, en je gevoel en verleden uitleggen, wie weet mag je eerder komen voor een Echo. Tenminste, dat mochten wij wel toen.. ik duim voor je mee 🍀❤️

één jaar geleden

Reactie op Mammie91

Ohh wat vreselijk.. kan me helemaal indenken hoe jij je nu voelt, vreselijk ...
Oh zo bedankt voor je reactie, had heel veel commentaar verwacht opdat ik nog steeds test, maar voel me zo verschrikkelijk onzeker en bang 😓. Ik weet dat als ik naar het ziekenhuis bel ik vast mag komen, maar dan moet ik alleen gezien mn vriend aan het werk is en dat wil ik eigenlijk ook niet, stom he 🙈

één jaar geleden

Reactie op JustAGrilMom

Oh zo bedankt voor je reactie, had heel veel commentaar verwacht opdat ik n ...
Nee joh niks is stom of gek in deze onzekere weken.. echt niet. Ik denk dat je voor jezelf de keuze moet maken of je alleen (of samen met iemand anders, beste vriendin, ouders?) Samen wilt gaan om te checken, of wilt afwachten.. wanneer heb je je eerste echo staan? Ik weet niet of je er nog lang op moet wachten en of je die spanning nog wilt voelen.. 😘

één jaar geleden

Reactie op Mammie91

Nee joh niks is stom of gek in deze onzekere weken.. echt niet. Ik denk dat ...
Woensdag ochtend hebben we de 1e echo in het ziekenhuis, dus niet heel lang meer wachten gelukkig! 🌸 dank je voor je lieve reacties

één jaar geleden

Reactie op JustAGrilMom

Woensdag ochtend hebben we de 1e echo in het ziekenhuis, dus niet heel lang ...
Heel veel geluk gewenst 🍀🩷💙. Nog twee nachtjes slapen, goed voor jezelf zorgen😘

één jaar geleden

Reactie op Mammie91

Heel veel geluk gewenst 🍀🩷💙. Nog twee nachtjes slapen, goed voor jezelf ...
Dank je, zal ik doen 💜🌸