Hi dames,
Ivm de maatregelen is het lastig om een box uit te kiezen doordat je het nu online moet doen. Voorheen wilde wij graag een ronde zwarte en keek ik nooit naar een rechthoekige maar ik wil toch een rechthoekige.
Heeft iemand een zwarte box? Zo ja, zou je deze hier kunnen plaatsen met:
- een foto
- model
- en waar je het hebt gekocht
Zodat ik een beeld heb en het gemakkelijker wordt om het online te bestellen.
Alvast bedankt!
Wij hebben deze gekocht maar die ging uit de collectie en was uiteindelijk echt mega moeilijk te krijgen (maar m'n vriend wilde deze per se, en hij is van metaal). Hebben ook het bedje van deze lijn: Coming Kids Bliss. We zaten ook te kijken naar de Bopita Retro, ook een mooie!
Deze staat bij ons in de huiskamer 🥰 zo blij mee. Heerlijke hoogte, makkelijk onder te stofzuigen, wat ons betreft gewoon super mooi 💖💖💖 komt bij Kidsroom vandaan. Ze hadden ze met en zonder lade.
Leuke boxzak! Mag kom vragen waar die vandaan komt?
Dit is een “gewone” canvas opberg tas lang geleden gekocht bij de kwantum. Ik heb de knoopjes los gemaakt en zo aan de box geknoopt. Heb er ook nog eentje van H&M maar die is ietsjes kleiner ☺️
Wij hebben deze gekocht bij baby dump. We hebben hem nog niet in elkaar gezet hij staat nog op.zolder in doos. Had wel een foto gemaakt in de winkel hoop dat je er iets aan hebt.