21 Reacties
5 jaar geleden
Ik heb dit vanaf het begin af aan al. Maar de laatste weken word het erger. Weet bijna wel zeker dat het hormonen zijn. Odorex rol deo werkt tot nu toe het beste bij mij.
5 jaar geleden
heb al heel mijn zwangerschap dat ik het enorm warm heb en snel zweet maar laatste 2 weken zo erg dat ik me eigen constant ruik kan 2x per dag douchen maar werkt gewoon niet😅..
heb ook een enorm.droge huid ineens dus meer als 1x per dag douchen is niet te doen voor mij snap ook niet hoe het kan maar ben er wel klaar mee ben 36+5 🙈
5 jaar geleden
🙋♀️ jep hierzo ook. Zelfs mijn man zei het je stinkt😂
Ik gebruik nu dove deo en die vind ik echt heel goed werken gelukkig. Verders heb ik geen tip denk dat we er mee moeten leven dat we stinken🤣
5 jaar geleden
Ik heb altijd last van veel zweten en ben alleen maar katoen/viscose gaan dragen. Als ik synthetische stoffen draag stink ik ook direct..
5 jaar geleden
Je zou nog even kunnen kijken of het ook in je kleding zit.
Ik was op 30 graden, en dan gaat die zweetgeur niet echt uit je shirts.
Als je het pas ruikt nadat je bent aangekleed en vlak nadat je gedoucht hebt zou ik de kleding verdacht vinden. Wat dan zou kunnen is de oksels voor het wassen even inspuiten met alcohol om de bacteriën te doden. Werkt heel goed, ook voor sportkleding en mannen-shirt-oksels....
5 jaar geleden
Reactie op iefffie
Deo van Loveli werkt geweldig!! Geen zweetgeur, geen natte oksels, niks! En ...
Ik sluit me hier helemaal bij aan! Had de eerste maanden ook veel last van stinkend zweet. Na een paar uur kon ik me alweer wassen en omkleden (lang leve thuiswerken, dat wel). Op dit forum kwam ik de tip om Loveli te proberen tegen en binnen no time was ik er af!
5 jaar geleden
Hier nog een loveli fan!
Al moet ik zeggen dat hier sokken en schoenen aan doen wel een echte workout zijn 😅
5 jaar geleden
Ik hen daar ook veel last van gehad, ik was mijn oksels nu met uni cura en dan de anti bacteriële variant. En dan gewoon een deo roller gebruiken. Sinds dien is het weg!