21 Reacties

5 jaar geleden

Ik heb dit vanaf het begin af aan al. Maar de laatste weken word het erger. Weet bijna wel zeker dat het hormonen zijn. Odorex rol deo werkt tot nu toe het beste bij mij.

5 jaar geleden

Ik had het alleen in het eerste trimester. Voor mijn zwangerschap gebruikte ik Deoleen, nou tijdens mijn zwangerschap was dat geen succes. De enige deo die nu bij zijn werk doet is de Odorex roller

5 jaar geleden

heb al heel mijn zwangerschap dat ik het enorm warm heb en snel zweet maar laatste 2 weken zo erg dat ik me eigen constant ruik kan 2x per dag douchen maar werkt gewoon niet😅.. heb ook een enorm.droge huid ineens dus meer als 1x per dag douchen is niet te doen voor mij snap ook niet hoe het kan maar ben er wel klaar mee ben 36+5 🙈

5 jaar geleden

Idem hier.. heb er alleen nog geen oplossing voor gevonden. Mijn ruikt het niet; wellicht dus gewoon combinatie van sterkere geur en daarbij de hormonen

5 jaar geleden

Ik vind mezelf ook sneller naar zweet ruiken en gebruik nu ook de odorex roller en gaat nu een stuk beter!

5 jaar geleden

Ik heb het juist andersom. Normaal best wel last van zweet en sinds ik zwanger ben totaal niet... Echt hormonen ding dus!

5 jaar geleden

🙋‍♀️ jep hierzo ook. Zelfs mijn man zei het je stinkt😂 Ik gebruik nu dove deo en die vind ik echt heel goed werken gelukkig. Verders heb ik geen tip denk dat we er mee moeten leven dat we stinken🤣

5 jaar geleden

Ik heb altijd last van veel zweten en ben alleen maar katoen/viscose gaan dragen. Als ik synthetische stoffen draag stink ik ook direct..

5 jaar geleden

Jep, hormonaal. En na de bevalling van mijn eerste was het een week lang héél erg, niet om je ongerust te maken maar dan weet je dat het dan nog even kan pieken voordat het weer minder wordt haha. Gaat weer over!

5 jaar geleden

Jaa gatver ik ook last van! Wordt er soms misselijk van. Lijkt steeds erger te worden naar het einde van de zwangerschap toe! Mn man zegt nog steeds helemaal niks te ruiken dus of ik ben er zelf gewoon extra gevoelig voor, of hij doet gewoon heel lief haha

5 jaar geleden

Als je deze gebruikt is het weg, Kruidvat heeft vaak de tweede gratis, echt een aanrader!!

5 jaar geleden

Thanks voor alle tips, toch ook fijn dat ik niet de enige hierin ben. Morgen meteen naar de Kruidvat, wat hormonen toch allemaal teweeg kunnen brengen 🙈

5 jaar geleden

Je zou nog even kunnen kijken of het ook in je kleding zit. Ik was op 30 graden, en dan gaat die zweetgeur niet echt uit je shirts. Als je het pas ruikt nadat je bent aangekleed en vlak nadat je gedoucht hebt zou ik de kleding verdacht vinden. Wat dan zou kunnen is de oksels voor het wassen even inspuiten met alcohol om de bacteriën te doden. Werkt heel goed, ook voor sportkleding en mannen-shirt-oksels....

5 jaar geleden

Deo van Loveli werkt geweldig!! Geen zweetgeur, geen natte oksels, niks! En maar 1x per dag op doen. Ik ben al maanden fan

5 jaar geleden

Reactie op iefffie

Deo van Loveli werkt geweldig!! Geen zweetgeur, geen natte oksels, niks! En ...
Ik sluit me hier helemaal bij aan! Had de eerste maanden ook veel last van stinkend zweet. Na een paar uur kon ik me alweer wassen en omkleden (lang leve thuiswerken, dat wel). Op dit forum kwam ik de tip om Loveli te proberen tegen en binnen no time was ik er af!

5 jaar geleden

Hier nog een loveli fan! Al moet ik zeggen dat hier sokken en schoenen aan doen wel een echte workout zijn 😅

5 jaar geleden

Reactie op iefffie

Deo van Loveli werkt geweldig!! Geen zweetgeur, geen natte oksels, niks! En ...
Welke geur heb jij gekozen?

5 jaar geleden

Hier ook Loveli! Vanalles geprobeerd, maar dit wat de enige die voor mij werkt

5 jaar geleden

Heb hier ook heel veel last van.. heel vervelend wel...

5 jaar geleden

Ik hen daar ook veel last van gehad, ik was mijn oksels nu met uni cura en dan de anti bacteriële variant. En dan gewoon een deo roller gebruiken. Sinds dien is het weg!