7 Reacties

vorige maand

Hier is er een hele lange wachtlijst. Ze staat al een jaar op de lijst en kan januari 2026 terecht 馃ぃ

vorige maand

Denk dat het belangrijk is te kijken of ze het naar haar zin heeft, dan kost het minder energie en kun je wellicht gelijk door en is ze eerder klaar? Ons meisje gaat nu sinds september twee keer na schooltijd gelijk door( toen 3,5), ik dacht heel pittig maar na elke les rent ze nog steeds volop rond met haar vriendjes en vriendinnetjes zit soms meer energie in dan we denken hihi! Wel elke keer de vraag of ze wil, want ze moet niet, maar krijg dan de lekkere bijna kleuter reactie jaaaaa mam tuurlijk 馃檭

vorige maand

Reactie op wondertje_1989

Hier is er een hele lange wachtlijst. Ze staat al een jaar op de lijst en k ...
Meer dan twee jaar vind ik wel echt extreem lang. Er zijn bij de meeste zwemscholen wel wachtlijsten maar wat ik meestal hoor is tussen 6 maanden en een jaar. Meeste zwemscholen hebben een regel dat ouders die peuterzwemmen voorrang hebben en dus direct door mogen.

vorige maand

Onze tweeling zwemt al vanaf 4 maanden. Vanaf 2,5 jaar zijn ze naar school gegaan (belgie) en mochten we met ze blijven zwemmen. Over 2 weken worden ze 4, dan stromen ze van survivalzwemmen door naar zwem ABC. Dan is het niet meer onder schooltijd maar na schooltijd. Ben heel benieuwd hoe ze dit gaan vinden! Ook vooral omdat wij als ouders dan niet meer mee het water in mogen. En qua vermoeidheid zal het ook wel spannend zijn na schooltijd, de zwemles is dan om 16.45 en meestal slapen ze al rond 18u馃檲

vorige maand

Onze zoon is met 2,5 jaar gestopt met zwemmen. We hebben hem opgegeven om te starten in de zomer. We wilden hem niet gelijk na zijn verjaardag laten starten, omdat school voor veel kinderen al vermoeiend genoeg is. Overigens weet ik niet hoe hoog op de wachtlijst hij ondertussen staat en wanneer er dus plek zal zijn voor hem.

3 weken geleden

Hier adviseren ze pas te starten rond 5 jaar omdat ze dan meer uithoudingsvermogen hebben en het naar hun zeggen een stuk sneller onder de knie hebben, dus ik schrijf haar gewoon volgende maand in (wachtlijst min 9 maanden) en dan kunnen we kijken wanneer ze kan starten!

4 dagen geleden

Onze zoon is gestart op school en zit nog op peuter zwemmen. Daarnaast zit hij nog op kleutergym. Merk dat dit echt goed is voor de motoriek. Denk eraan om in de zomerstop van gym dan over te gaan naar de zwemlessen. Dan is het peuterzwemmen wel uitgespeeld zegmaar, en dan tijd en energie zat