12 Reacties

2 jaar geleden

Onze dochter is 10 kilo en draagt de puddle jumper al een tijdje

2 jaar geleden

Reactie op Sacha30

Onze dochter is 10 kilo en draagt de puddle jumper al een tijdje
Echt waar? Ik lees dat ze dan teveel kantelen… mag ik vragen welke je hebt??

2 jaar geleden

Reactie op Loesje678

Echt waar? Ik lees dat ze dan teveel kantelen… mag ik vragen welke je hebt? ...
Ik heb deze. Ik heb die ervaring niet dat hij kantelde. Deze bij mijn oudste ook gebruikt en nu weer, erg tevreden ervan

2 jaar geleden

Ik heb gewoon simpele bandjes en gaat perfect! Al voor dat ze 1 was kon ze los zwemmen

2 jaar geleden

Wij ook de puddle jumper, super blij mee!

2 jaar geleden

Wij hebben vanaf 10 kilo de puddle jumper en dat gaat goed. De zwemjuf adviseerde het originele merk en dus niet de Decathlon versie.

2 jaar geleden

Reactie op Marianne123

Wij hebben vanaf 10 kilo de puddle jumper en dat gaat goed. De zwemjuf adv ...
Ik heb die van decathlon en die past idd echt nog helemaal niet, dus die zou ik zeker niet halen.

2 jaar geleden

Wij hebben 2 puddle jumpers van verschillende merken. 1 van het echte merk Sevylor en 1 van Swim Essentials. Die van Swim Essentials valt echt een stuk kleiner als die van Sevylor en is al wel voor 10+ kg geschikt. Dat is deze van de foto😁

2 jaar geleden

Wij hebben zulke vanaf ongeveer 15 maanden gebruikt. Werkt perfect en volgens mij voor echt een lange tijd.

2 jaar geleden

Reactie op Annaghha

Wij hebben zulke vanaf ongeveer 15 maanden gebruikt. Werkt perfect en volge ...
Tot 60 kilo 🤣 kun je steeds een ring afhalen hoe beter ze zwemmen enz 😊

2 jaar geleden

Puddle jumper maakt het in ondiep water lastiger voor ze om op te staan. Zolang je je daar bewust van bent, is het een top ding. Altijd ogen op je kind, dan is die paar kilo te licht niet zon probleem

2 jaar geleden

Wij zweren bij de bandjes van Bema. Wij wonen aan zee en hebben een zwembad en in beide blijft onze dochter goed drijven zonder te kantelen. We gebruiken ze ongeveer vanaf dat ze 15 maanden was en rond de 10 kilo. Ze beweegt zich met deze bandjes om heel vrij in het water en durft nu met 20 maanden zelfs al van de kant te springen.