14 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb de normale om uit te proberen en dan zie ik straks wel waar ze goed op gaat en dan haal ik voorraden.

4 jaar geleden

Sensitive is voor de gevoelige huid, niet perse veel beter volgens mij. Wij hebben gewoon de normale (bij onze oudste ook gebruikt)

4 jaar geleden

Zou niet nu al voorraden aanleggen. Als je baby er niet tegen kan zit je d'r mee. Ik heb 4 verschillende verpakkingen (uit de zwangerboxen). Even kijken of en hoe er op gereageerd wordt 😊

4 jaar geleden

Ik heb een voorraad met zwitsal doekjes met zowel de normale als de sensitive

4 jaar geleden

Beide niet. Hier liever geen geparfumeerde producten voor de kleine. Wij gaan waterwipes gebruiken.

4 jaar geleden

Waterwipes zijn zeker een aanrader, in het ziekenhuis bij ons was het ook dit merk. Ons zoontje is hier heel goed mee

4 jaar geleden

Klein beetje off topic maar de waterwipes zijn nu in de aanbieding bij de Etos ☺️

4 jaar geleden

Reactie op BabyMB

Klein beetje off topic maar de waterwipes zijn nu in de aanbieding bij de E ...
Oeh thanks!!!

4 jaar geleden

Ook hier de waterwipes!

4 jaar geleden

Ik heb van drie verschillende merken een pak in huis en overweeg ook wasbare doekjes. Eerst maar eens zien waar de kleine goed op reageert, doekjes zijn zo bijgekocht. Papa heeft toch vrij de eerste tijd, die kan prima een keer naar het dorp gaan om spullen bij te kopen. Dat schijnt altijd nodig te zijn, de kraamhulp bedenkt vaak nog iets wat je niet in huis hebt, de doekjes zijn op, er is opeens toch kunstvoeding nodig etc. Ik vind zelf: hoe minder chemisch spul op/aan/in mijn kind hoe beter. Dus ik koop geen geparfumeerde babydoekjes en zo. Liever gewoon met water schoonmaken.
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

4 jaar geleden

Ik heb van drie verschillende merken een pak in huis en overweeg ook wasbare doekjes. Eerst maar eens zien waar de kleine goed op reageert, doekjes zijn zo bijgekocht. Papa heeft toch vrij de eerste tijd, die kan prima een keer naar het dorp gaan om spullen bij te kopen. Dat schijnt altijd nodig te zijn, de kraamhulp bedenkt vaak nog iets wat je niet in huis hebt, de doekjes zijn op, er is opeens toch kunstvoeding nodig etc. Ik vind zelf: hoe minder chemisch spul op/aan/in mijn kind hoe beter. Dus ik koop geen geparfumeerde babydoekjes en zo. Liever gewoon met water schoonmaken.

4 jaar geleden

Reactie op BabyMB

Klein beetje off topic maar de waterwipes zijn nu in de aanbieding bij de E ...
Ook maar even 2 dozen besteld. Deze kunnen nooit kwaad. Thanks! En de dr. Brown flessen ook gelijk meebesteld (1+1 gratis).

4 jaar geleden

Ik heb waterwipes om te starten en ga erna voor herbruikbare Cheeky wipes :) ken veel mensen die hier enthousiast over zijn :)

4 jaar geleden

Mijn vriend heeft een enorme hekel aan zwitsalgeur en kreeg van veel vriendinnen de tip om te beginnen met parfumvrije doekjes. Wij hebben nu waterwipes en van neutral. Bij bol.com erg vaak in de aanbieding