69 Reacties Nieuwste boven Ik weet het nog niet.. maar ik vind zwitsal heerlijk ruiken! 😍
Ik ook hoor! Maar dat viel mij idd ookal op😅
Ik heb ook zwitsal in huis, heerlijk! Nog niet teveel omdat sommige baby's niet tegen de parfum kunnen en omdat in de eerste periode zeep ed wordt afgeraden
Ik heb een mix van spullen, maar ook Zwitsal ertussen!
Haal alsjeblieft niet te veel! Shampoo is bijv. bijna nooit nodig en ik heb bij mijn dochter 2 flessen huidolie gehaald waarvan er nog 1 halfvol is... en ze is 2 😂. Zou dus zonde zijn om heel veel aan te schaffen.
Ik zelf ben gek op zwitsal! Ik gebruik ook de shampoo voor mijzelf🙈🙊
Ik heb nu van alles 2 maal aangeschaft voor onze baby😍😍😍
De geurstokjes voor straks op de babykamer. Dikke tip. Zoo lekker 🥰😍
Reactie op Annaghha De geurstokjes voor straks op de babykamer. Dikke tip. Zoo lekker 🥰😍
Kan dat al gelijk wanneer de baby is geboren??
Reactie op HarmkeZ Ik heb ook zwitsal in huis, heerlijk! Nog niet teveel omdat sommige baby's ...
Wat gebruik jij in de eerste periode? Ik zag het merk "naif" voorbij komen, vind het alleen zo duur.
Zwitsal ruikt lekker maar kan wel agressief voor de huid zijn. Ik zou even afwachten hoe de huid erop gaat reageren.
Ik voel me zeldzaam hier.... Ik vind zwitsal normaal al niet bijzonder lekker ruiken en nu ik zwanger ben helemaal niet 🤢
Kan dat al gelijk wanneer de baby is geboren??
Het kan wel gelijk, doe ik niet denk ik. Lekker papa en mama ruiken 💞
Haal alsjeblieft niet te veel! Shampoo is bijv. bijna nooit nodig en ik heb ...
Oeps te laat, gister net een bestelling gedaan bij de Kruidvat! 🤭🙈
Reactie op Lelijke_heks Ik voel me zeldzaam hier.... Ik vind zwitsal normaal al niet bijzonder lekk ...
Ik vind Zwitsal ook niet (meer) lekker ruiken. Voor mijn gevoel rook het vroeger lekkerder of zo, slaat waarschijnlijk nergens op haha.
Ik ook! en ik heb een voorraad voor zoiezo 1 jaar Miss langer.
Heb Zwitsal Naturals gehaald.