19 Reacties

3 maanden geleden

Wij zaten te denken aan iets voor in de zomer en kwamen op een waterspeeltafel waarmee ze lekker kunnen kliederen.

3 maanden geleden

Wij misschien een zandbak

3 maanden geleden

Tijd vliegt voorbij he, ja onze zoon word in april 2. Denken er nu ook over na, aangezien dat kleine mannetje al zoooveeeel speelgoed heeft. Wij zitten te denken aan een zandbak en misschien een kleine trampoline. Ja want in een indoorspeeltuin is dat toch echt zijn favoriet.

3 maanden geleden

Wij hebben met black friday alvast een veloretti tricycle gekocht! Lekker buiten van het voorjaar en de zomer!

3 maanden geleden

Wij geven een (binnen)speeltent, in de vorm van een raket

3 maanden geleden

Onze is dol op Paw Patrol, dus wss enkele speelgoedjes van dit. Houten Klimrekje of driehoek met glijbaantje

3 maanden geleden

Als onze tuin deze zomer klaar is dan krijgt hij een klimtoestel met glijbaan. Voor z'n verjaardag geven we wat kleins ik weet nog niet wat.

3 maanden geleden

Wij geven een klimtoestel voor buiten met schommels en glijbaan. Maar een trampoline of misschien de stapelstein stenen? Klimdriehoek? Zijn hier allemaal dingen die erg in de smaak vallen.

3 maanden geleden

Hier al een keukentje via petite Amélie gekocht. Opa en oma daar al een speeltentje van en ben van plan een klein baksetje, Nijntje schort, groente en fruit spulletjes voor bij keukentje te vragen. Zat ook te denken aan verfspullen, klei Nijntje schrijf koffer, Nijntje memory etc. Het is een echte liefhebster van verven etc dus knutselspullen wordt vast gewaardeerd

3 maanden geleden

Onze dochter wordt in april 2. Ik zat eraan te denken om COBLO/Connetix te geven. Ik ben zelf juf en die magneten zijn echt de grootste favoriet. Bij ons bij de peuters is het al een hit, bij mijn kleuters is het een hit en zelfs groep 4 wil hier graag nog mee spelen als ze de kans krijgen. Duur speelgoed, maar wel speelgoed waar ze járen mee vooruit kunnen. Het is ook goed uit te breiden met andere sets.

3 maanden geleden

Mijn zoontje krijgt een glijbaan voor buiten van mijn schoonfamilie. Verder dacht ik nog aan een watertafel, zandbak en wat moeilijkere puzzels. Misschien connetix 🤔

3 maanden geleden

Wij hebben een driewielfietsje gekocht

2 maanden geleden

Wij geven Timio (https://timio.co/nl) volgens een collega een echte aanrader.

2 maanden geleden

Wij hebben een spring-matras al klaarliggen. Nu twijfel ik of ik die echt wil achterhouden tot april... 😅

2 maanden geleden

Wij geven hem zelf nog niets, we hebben een hele grote familie die allemaal cadeaus wilt kopen. Super lief, maar dat betekent ook een hoop nieuwe spullen 😅. We maken in plaats daarvan een bedrag over op z’n spaarrekening. Op zijn verlanglijstje staat oa: - een step; - uitbreidingsset rails voor de Duplo trein; - badspeelgoed van little dutch; - geld voor een abonnement op de dierentuin.

2 maanden geleden

bij ons op het lijstje staat: - een step - tiptoi boeken - mijn eerste boomgaard spellen - puzzels - kleine autootjes - een bal

2 maanden geleden

Op het lijstje: - stapelstein balance board - water/zandtafel - dokterskoffertje - Lottino kinder spel - poppenspullen - voorleesboeken - Duplo uitbreiding Liefst ook Connetix maar vind ik ook wat prijzig om te vragen.

één maand geleden

Wij zijn er eindelijk uit, wat een luxeprobleem haha Hij krijgt van ons: - Micro step - Duplo wasstraat Mijn familie: - Zandbak - Zomerjas Schoonfamilie - Grote glijbaan Hij kan zo lekker buitenspelen. We krijgen in juni ons 2e kindje dus lijkt me ideaal dat hij zich in de tuin kan vermaken 😄

18 dagen geleden

Ons zoontje heeft gekregen voor zijn 2de verjaardag • schommel ophangsysteem middels de schuur • watertafel • boekje: Bobbi op het potje • Billy 4 in 1 driewieler/kinderfiets/loopfiets • Ik leer vormen en kleuren • Speelzand • Puzzels • Een loopmotor voor in de tuin