10 Reacties
4 jaar geleden
Ik heb dat ook! Eet echt als een muis. Heb snel last van maagzuur en misselijkheid. Totaal geen honger of trek meer.. ik probeer nu steeds mini beetjes te eten en dan vaker op een dag ipv 3x eet ik nu 8x kleine beetjes. Het helpt wel. Ook drink ik in de ochtend een verse fruit smoothie en tussendoor in de middag soep. Wellicht dat t bij jou ook helpt 🙏🏽
4 jaar geleden
Ja lastig hè? De kleine zit al een paar weken zo tegen mijn maag aan te drukken dat eten gewoon lastig wordt. Na een paar happen al vol zitten en ook door de dag heen minder eetlust. Ik ben niet perse misselijk maar heb wel het gevoel dat er een steen in mijn maag zit. Het zit iig niet lekker 😅
Nog wat weekjes aftellen en dan kunnen we daarna weer lekker alles eten 😄
4 jaar geleden
Ik wou dat ik een beetje minder eetlust had! Ik blijf aant eten haha is niet meer normaal!🙈
4 jaar geleden
Jaa ook last van sinds m’n 30e week. Maagzuur, misselijk en weinig eetlust. Enige wat ik nog binnen hou zijn luchtige crackers met smeerkaas, fruit, groentesnacks en vitamines slikken. Veel water drinken en idd kleine maaltijden. Sterkte ermee nog eventjes volhouden dan zijn we er 🍀
4 jaar geleden
Dit heb ik al vanaf het begin, ben nu 29+2 en heb het nog steeds. Ik eet ook omdat t moet. Ben nooit misselijk of ziek geweest gelukkig maar eten is een taak voor mij haha ik eet op gezette tijden , dit zorgt ervoor dat de baby regelmaat heeft in wanneer ik eet. Maar het blijft lastig.