16 Reacties
4 jaar geleden
Helaas herken ik het, ben momenteel 31 weken maar sinds vorige week ben ik weer misselijk maar zelfs weer aan het overgeven. Maagzuur godzijdank geen last van....
4 jaar geleden
Reactie op mamatje12
jaa ik moest vandaag ook overgeven😩 Ik dacht dat het wat geks was dat ik i ...
Als ik het opzoek op het internet kan dit heel goed hwt geval zijn helaas, was zo blij ervan af te zijn hihi... had het wel bij verloskundige aangegeven (had controle vorige week) en die wou wel even voor de zekerheid bloedprikken, kijken voor zwangerschap vergiftiging, gelukkig is alles oké
4 jaar geleden
Ik ben nu ook 30 weken en heb helaas ook alweer een tijdje last van maagzuur. Soms word ik iets wat misselijk als ons meisje tegen mijn maag aan zit terwijl ik aan het eten ben. Dan moet ik ook meteen stoppen met eten. Overgeven heb ik gelukkig geen last van. Ik drink de laatste 2 weken veel fristi en minder prik en dat helpt wel een beetje tegen de maagzuur. Zuivel en rennies zijn life savers. En kleine porties eten over de dag verdelen.
4 jaar geleden
Reactie op mamatje12
en ook misselijk of dat niet?? wat doe jij tegen maagzuur?
Ja eenmaal overgegeven . Ik doe er eigenlijk niets aan . Ik drink dan een beetje bruiswater of melk. En voor de rest frisse lucht en letten op mijn ademhaling. Zo renie of wat anders innemen tegen maagzuur word ik ook misselijk van 😓
4 jaar geleden
Reactie op Sara1997
Ik ben 30+5 ik heb veel last van brandende maagzuur waar ik echt niet van k ...
Sorry heel wat anders.. maar wat heb jij een super schattige foto zeg!! 😍
4 jaar geleden
Herken het wel! Ik ben fluitend de eerste helft van de zwangerschap doorgekomen. Daarna was het af en toe een beroerd gevoel. Niet dat ik moest overgeven maar het was ook niet echt dat maagzuur omhoog kwam. Gewoon zo’n gevoel in je keel of zo. Echt een rot gevoel. Nu bijna 30 weken en nu komt het dagelijks in vlagen. Ik kreeg als tip Rennies te slikken. Pittig eten vermijden en na de maaltijd een klein bakje vla om te neutraliseren. Ook niet te grote porties nemen.
Als het dan erger wordt kan ik over gaan op Omeprazol.
4 jaar geleden
Ik ben iets minder lang zwanger maar heb erg veel last van globus gevoel nav maagzuur. Mijn huisarts raadde beschuitjes aan. Moet zeggen dat mij dat best wel helpt! Hopelijk jullie ook.