44 Reacties

één jaar geleden

Yep… heel herkenbaar! Ook 7,5 maand hier. Normaal een hele vrolijke dochter, maar laatste tijd schreeuwt en huilt ze ‘s nachts alles bij elkaar en wilt ze gewoon niet getroost worden en weer slapen 🥲

één jaar geleden

Reactie op wendylu1

Yep… heel herkenbaar! Ook 7,5 maand hier. Normaal een hele vrolijke dochter ...
Ja dat ook, niet te troosten indd. Blijf dan maar naast dr zitten, maar ze 'wil' echt niks van me. En ze drinkt ook wat vaker de fles weer. Fijn dat ik niet de enige ben haha

één jaar geleden

Yes... hier ook helemaal mis sinds een paar dagen. Ook 7.5 maand

één jaar geleden

Hier ook al. Ook 7.5 maand 🥲

één jaar geleden

Wij hebben het ook, van gisteravond 10 tot 3 uur s nachts alleen maar huilen en mopperen.. maar naast me neer gelegd en toen van 3 tot 8 geslapen. Elke keer huilerig wakker worden, heel vermoeiend.

één jaar geleden

Same here ook 7,5 maand 😰😰 Mama krijgt dagelijks error 🫤

één jaar geleden

Zo herkenbaar hier ook.. slaapt eerste deel in eigen bed ( met veel moeite ) en daarna drama . Dus dan maar bij me en dan slapen tot volgende ochtend 6

één jaar geleden

Precies dit !

één jaar geleden

Helemaal herkenbaar. Wat een ellende.

één jaar geleden

Hier ook! Ik dacht ook echt: wat is er toch met je aan de hand?!?!veel huilen, slechter slapen snachts, overdag strijd met slapen... slechter de fles leeg drinken... oeffff

één jaar geleden

Ja, hier helaas ook. Overdag gewoon lekker slapen, maar 's avonds een dramaaaa tot hij naast ons ligt en slaapt dan door tot de volgende ochtend 😅 #hetiseenfase

één jaar geleden

Ik dacht eerst bij dit topic: hm, nee, niet echt herkenbaar. En toen werd het vannacht…

één jaar geleden

Reactie op BijnaMama85

Ik dacht eerst bij dit topic: hm, nee, niet echt herkenbaar. En toen werd ...
🤣🤣🤣 Arme jij. Wij voor het eerst weer een wat rustigere nacht (lees 4x speen en 1x fles)

één jaar geleden

Helemaal herkenbaar! Totaal niet zichzelf!

één jaar geleden

Hier ook al en precies 7,5 maand nu. Sinds ruim een week is het echt drama s nachts. Ze is ondertussen ook ziek geworden en de nachten zijn nu echt horror. Wel ligt ze gewoon lekker bij mij in bed wat het wel makkelijker maakt en met haar knuffelen is heerlijk maar zou zo graag weer is een nacht paar uur achter elkaar slapen

één jaar geleden

Hier was het het begin van ziek te zijn... Adenovirus was de boosdoener, in combinatie met een eerste tandje en een grote ontwikkelingssprong (zelf optrekken op z'n benen)

één jaar geleden

Jup.. same thing over here. Heel erg huilerig, zooo lastig met slapen & ook nog eens extreem laat naar bed. Begrijp er ook niets van, maar we zijn blijkbaar niet de enige. 🥲😅

één jaar geleden

bij mij precies hetzelfde totaal niet mn zoontje zoals ik hem ken heel veel huilen veel slapen overdag en s nachts klaarwakker wat bij mij nu ook echt een ding is is dat ik er gewoon geen hapjes meer in krijgt hij houdt op elke mogelijke manier zn lippen stijf op elkaar zodra het lepeltje in de buurt komt misschien heeft dat er ook wat mee te maken, herkennen jullie dit ook of eten jullie kindjes wel goed

één jaar geleden

Reactie op anoniemzy

bij mij precies hetzelfde totaal niet mn zoontje zoals ik hem ken heel veel ...
Hier is dat ook, maar alleen met het fruithapje.. Eerst at ze een half potje en nu wilt ze bijna niets 😵‍💫

één jaar geleden

Hapjes eet ze hier vrijwel ook niet meer. Groente helemaal niks en fruit eet ze nog drie hapjes