6 Reacties
3 jaar geleden
Ooo dat wist ik niet. En als je haar wel echt pap geeft? Dus kunstvoeding + granen (wij hebben olvarit fijne granen 8+ maanden). En dat met de lepel?
Verder zou ik ook denken: volg je baby, als ze blijkbaar maar 2x 100 wil drinken, dan is dat ook oké?
Of CB vragen, ik heb geen idee wat de richtlijnen zijn kwa hoeveelheid voeding nog nodig is etc.
3 jaar geleden
Reactie op PauLau
Ooo dat wist ik niet. En als je haar wel echt pap geeft? Dus kunstvoeding + ...
Ik had ze ook eens geprobeerd dikker te maken maar dat was helaas geen succes, ik denk dat ze de smaak beu is 😅 we waren deze maand langs CB en de kinderarts geweest maar toen dronk ze nog 160ml twee keer per dag, arts vond dit nog goed. Nu voor 100ml twee keer per dag heb ik geen flauw idee 😂 we proberen haar altijd 150ml water te laten drinken zodat we weten dat ze toch genoeg vocht binnen heeft
3 jaar geleden
Hey,
Mijn dochter begon ook haar papfles te weigeren rond 8 maanden.
Drinkt ook maar ‘s morgens en ‘s avonds, ik biedt haar 210ml aan maar ze drinkt er ook maar 120-150ml van.
Ik stresseerde mij in het begin enorm want Kind&Gezin zei dat ze nog min 500ml moet drinken. Maar mijn kleine meid komt nooit aan die hoeveelheid… over dag een fles forseren al helemaal niet dusja.
Ik biedt haar altijd 210ml aan en van wat ze niet opdrinkt verdik ik met pap en geef ik dan zo via de lepel. Dit eet ze helemaal op en merk dat ze zelf meer zou kunnen eten.
Ze eet ook liever dan drinken merk ik.
Samen met de pap komt ze dan wel dagelijks aan 420ml per dag.
Wat ik ok vind. Uiteindelijk is elk kind anders