12 Reacties
3 jaar geleden
Wij hebben dit ook sinds een aantal dagen. Heel moeilijk haar in slaap te krijgen overdag en ook een paar keer in het begin van de nacht twee uur lang klaarwakker. 馃槶
Volgens de oei ik groei app zitten we net in sprong 7 (hier 9,5 maand oud). Maar ook is ze verkouden dus dat helpt sowieso niet mee. Wij zijn ook bekaf..
3 jaar geleden
Ohh ik ben zo blij om dit te lezen (sorry hahah). Hier ook 9 maanden en sinds 1.5 week drama met slapen. Sinds 2 dagen overdag al helemaal!
Slaapjes overdag wilt hij niet meer doen en als hij slaapt is het max 1 uur (met uitzondering van gisteren , toen was het 2.5 uur omdat hij ziek is ) maar pffff wat frustrerend is dit ! Geen tips dus maar vooral herkenning
3 jaar geleden
Oh herkenbaar, sinds een paar dagen slaapt hij alleen nog maar in mij armen! Terwijl we net voor elkaar hadden dat ie zelfstandig in slaap viel馃槄 Hier is het wel redelijk duidelijk dat het verlatingsangst is. Hij gaat al keihard huilen als ik tijdens het spelen even opsta om iets te drinken en hij mij een seconde niet ziet馃槀 Maar denk ook een groeispurt en is heel erg bezig om te leren staan. Dus er gebeurd gewoon veel in de ontwikkeling (mentaal en fysiek!).
Zal hopelijk snel weer wat beter gaan.. deze mama word moe! Hij wilt ook papa momenteel veel minder..馃ゲ
3 jaar geleden
O wat fijn om te lezen dat er meerdere zijn die dit herkennen! Na het lezen van jullis verhalen denk ik ook aan een sprong en verlatingsangst. Mijn zoon plakt echt aan me en als ik even naar de keuken loop komt ie al huilend naar me toe gekropen. Hij wil aldoor maar getild worden. Ik hoop dat hij snel weer beter slaapt en wat minder humeurig is. Zo zielig hahaha en dat wij allemaal weer beter slapen haha
3 jaar geleden
Sinds vorige week zondag is het bij ons ook drama met s鈥檃vonds op bed brengen en in de nacht. Als ik de kamer uit ga is het huilen. Overdag geen probleem met slapen.. uiteindelijk beland hij tussen ons in in de nacht en dan draait hij direct op z鈥檔 buik en gaat slapen. 馃ゴ Ik ben alleen een beetje bang dat hij hieraan gaat wennen maar uren in de nacht wakker trek ik ook het. Hiervoor hadden we nooit problemen met op bed brengen savonds en snachts sliep hij door of enkel een keer een speentje. Morgen 10 maand.
3 jaar geleden
Iemand ook al wakker ? Haha 馃槄 vannacht om 2 uur was t drama , en nu weer..
3 jaar geleden
Reactie op Leylei
Hele nacht elk uur gezien. Tweeling koppelt al een week geen slaapjes meer ...
Oooo en dan nog met 2 baby's! Sterkte 馃様
3 jaar geleden
Hier is er toch meer aan de hand denk ik dan alleen de verlatingsangst en sprong.
Onze zoon is ontzettend verkouden en aan zijn oren komen mag niet. Hij slaapt al vanaf afgelopen donderdag bijna niet meer 's nachts. Hij huilt elk uur 's nachts en is ontroostbaar. Van ellende en moeheid valt hij dan in onze armen voor 30 min in slaap, en daarna begint het weer. Ik ben inmiddels ook geveld door de griep. Keelontsteking, spierpijn en koorts.
Straks naar de huisarts met onze zoon. Want dit is echt niet oke. Het is zo zielig!!