21 Reacties

4 jaar geleden

Kiwis en havermout hielp bij mij. Veel vezels 😃

4 jaar geleden

Mocht je last hebben van harde ontlasting, kan je bij de huisarts om macrogol vragen zakjes poeder die je inneemt met water, word de ontlasting zacht van en dan hoef je niet meer zo te persen. En gewoon bepanthen smeren heeft mij ook geholpen!

4 jaar geleden

Ik heb ook aambeien en neem ook elke dag macrogol waardoor ik geen last meer heb van harde ontlasting 👍🏻 zou zeker even langs de huisarts gaan en hier om vragen

4 jaar geleden

Volkoren en veel groente eten. Krukje onder je voeten wanneer je naar de wc gaat. Heel veel water drinken. Vochtige toiletpapier zonder parfum en alcohol

4 jaar geleden

Neusspray klinkt heel gek maar het helpt wel ze worden er kleiner van

4 jaar geleden

Ik heb vandaag otrivin neusspray gehaald. Weet nog niet of het helpt maar lees overal dat de zout het zou moeten uitdrogen. Heb zelf ook veel last van aambeien, eet veel vezels en drink veel water. Ontlasting is ook niet hard maar kom er niet vanaf. Hoop dat de neusspray gaat helpen

4 jaar geleden

Reactie op Mybabys

Neusspray klinkt heel gek maar het helpt wel ze worden er kleiner van
Moet je dit er dan opspuiten? En bepaald merk of ...

4 jaar geleden

Reactie op Firsttimemommy96

Moet je dit er dan opspuiten? En bepaald merk of ...
Merk maakt niet uit je hebt wel die met xylometazoline nodig en dan er op spuiten idd.

4 jaar geleden

Het heeft niet zoveel zin om aambeien nu te gaan behandelen (tenzij ze de uitgang blokkeren zegmaar) want als je ze nu al hebt, zullen ze bij de bevalling groter worden of terugkomen. Ik zou het dus lekker even zo laten en voor na de bevalling is mijn tip: curanol voor je hol😁 Volgens mij gebruik je dit nu ook? Zowel de zalf als de tabletten in combi met elkaar hebben het meeste succes.

4 jaar geleden

Reactie op FiddlyDiddlyDoo

Het heeft niet zoveel zin om aambeien nu te gaan behandelen (tenzij ze de u ...
Curanol, gebruik ik nu ook. Met die spullen heb ik geen pijn en jeuk.

4 jaar geleden

Misschien gek.. maar ik heb in m’n toilet een omgekeerde emmer.. als ik naar t toilet moet dan zet ik m’n benen daar op.. door de houding te veranderen kan ik beter naar t toilet en heb geen pijn.. en geen aambeien meer 😇

4 jaar geleden

Reactie op Firsttimemommy96

Curanol, gebruik ik nu ook. Met die spullen heb ik geen pijn en jeuk.
Ah ja dan snap ik dat je ze toch bent gaan behandelen, want pijn en jeuk is niet fijn. Ik heb ook aambeien, maar heb er geen last van en dan kun je ze beter laten voor wat het is.

4 jaar geleden

Oh vreselijk he die aambeien, ik heb er ook veel last van 😣 Het worden er ook elke dag meer lijkt het wel. Ik eet veel vezels en water en kan goed naar de wc dus daar ligt het niet aan. Ik smeer en slik me al een paar weken Curanol en breng ook lokaal neusspray aan maar het gaat helaas niet weg. Het verlicht hooguit de pijn een beetje. Het is ook heel lastig schoon te houden omdat het allemaal zo pijnlijk en gezwollen is. Hopelijk trekt het weg na de bevalling 😵‍💫🤞

4 jaar geleden

Reactie op veravanzomeren

Misschien gek.. maar ik heb in m’n toilet een omgekeerde emmer.. als ik naa ...
Helemaal niet gek, ik heb ook een omgekeerd emmertje ipv krukje staan 😂 Al zit mn buik nu wel erg in de weg, dus dan leun ik soms naar achteren maar dan heeft de emmer vast geen nut meer haha

4 jaar geleden

Reactie op jojo-chan

Helemaal niet gek, ik heb ook een omgekeerd emmertje ipv krukje staan 😂 Al ...
Hahaha ja dat heb ik ook.. maar kan m’n benen nog wel langs m’n buik vouwen 😆 dus dan kan ik alsnog redelijk rechtop zitten. 😎

4 jaar geleden

Reactie op veravanzomeren

Hahaha ja dat heb ik ook.. maar kan m’n benen nog wel langs m’n buik vouwen ...
Ik overweeg een tweede emmertje zodat ik m'n voeten verder van elkaar kan zetten hahaha 😂

4 jaar geleden

Bij mij hielp pruimen eten echt heel erg goed ! Ontlasting werd soepeler waardoor ik niet hoefde te persen.

4 jaar geleden

Ik had er ook erg last van kon nauwelijks lopen totdat me gynaecoloog dit heeft aangeraden. CURANOL CREME IN COMBINATIE MET CURANOL TABLETTEN. Creme is voor uitwendige werking en de tablo helpen voor inwendige werking. Het heeft wonderen bij mij gedaan en plus ik drink heel veel water . Het is trouwens te koop bij de Kruidvat

4 jaar geleden

Bij mij had curanol en vaseline geholpen