41 Reacties
4 jaar geleden
Same here. Ik heb dit sinds 3 dagen geleden gekregen. Doet mega veel pijn en jeukt ook. Ik heb enkel sudocreme gekregen van de apotheek. Ik heb ook bang dat het erger wordt. Ik snap je volkomen.
4 jaar geleden
Reactie op ankedaneels
Same here. Ik heb dit sinds 3 dagen geleden gekregen. Doet mega veel pijn e ...
Een letterlijke ‘pain in the ass’. Het is gewoon zo weer een rotkwaal dat erbij komt 😣😣. Helpt de creme bij jou?
4 jaar geleden
Ook last van sinds gisteren & super pijnlijk ! Heel soms neem ik een dalfalgan & zalf erop dat ik gekregen heb.
4 jaar geleden
Reactie op Fidan5890
Hoi als kraamverzorgende en i.o.m verloskunde geven wij advies voor deze ne ...

4 jaar geleden
Reactie op Fidan5890
Hoi als kraamverzorgende en i.o.m verloskunde geven wij advies voor deze ne ...

O, bedankt voor de tip! Bedoel je met persen naar het groot toilet gaan? En dan achteraf terug proberen duwen met washandje? Tijdens lijkt me moeilijk 😅. Alvast bedankt!!!
4 jaar geleden
Reactie op Stephanie1993
Ook last van sinds gisteren & super pijnlijk ! Heel soms neem ik een da ...
Ik heb ook 2 dagen dafalgan genomen, werd s nachts wakker van de pijn! Die ‘daflon’ medicatie helpt wel een beetje en is veilig tijdens de zwangerschap, het zou de oorzaak vh probleem aanpakken (bloedvaten sterker maken).
4 jaar geleden
Reactie op Stephanie1993
Ook last van sinds gisteren & super pijnlijk ! Heel soms neem ik een da ...
Ik heb ook 2 dagen dafalgan genomen, werd s nachts wakker van de pijn! Die ‘daflon’ medicatie helpt wel een beetje en is veilig tijdens de zwangerschap, het zou de oorzaak vh probleem aanpakken (bloedvaten sterker maken).
4 jaar geleden
Reactie op Fidan5890
Geen dank❣️. Ja idd nadat je klaar bent met de grote boodschap schoonspoele ...
🙏💐Ik ga morgen eens proberen, op hoop van zege 😆. Zal laten weten of het lukt 😉😅. Het zou in ieder geval wel deugd doen!
4 jaar geleden
Ik had het bij week 33, kon echt 2/3 dagen nauwelijks lopen. 2 x bij de huisarts geweest en zat een heel stolsel in. Zakjes gekregen voor de ontlasting en theranal.
Toen is het minder geworden zodat ik weer kon functioneren.
Helaas sinds woensdag een 2e erbij gekregen waardoor ik weer nauwelijks kan lopen of zitten omdat ze steeds zo groot zijn.. de crème helpt wel maar voor even.
Lees veel over neusspray dus ga dat ook nog maar proberen
4 jaar geleden
Reactie op elisabethsleon
Een letterlijke ‘pain in the ass’. Het is gewoon zo weer een rotkwaal dat e ...
Het begint beter te worden, maar zodra ik weer naar de grote wc moet is het weer onzeep.
4 jaar geleden
Reactie op Fidan5890
Ben benieuwd😂❤️
Terugduwen is helaas niet gelukt… de neusspray bestel ik morgen. Hier in België jammer genoeg geen Etos winkel… wordt vervolgd! 😝🌸
4 jaar geleden
Reactie op joytjexx
Toen ik aambeien kreeg ben ik begonnen met het eten van pruimen om de ontla ...
Gedroogde pruimen of verse? X
4 jaar geleden
Reactie op boypelaar
Ik had het bij week 33, kon echt 2/3 dagen nauwelijks lopen. 2 x bij de hui ...
Laat weten of het helpt! Ik ga de neusspray alvast bestellen…
4 jaar geleden
Reactie op Fidan5890
Ahahahah helaas jammer. Ja het moet een neusspray zijn met die werkende sto ...
Het sprayen heeft wel wat geholpen. Ze blijven wel uitwendig, maar zijn niet meer zo gevoelig en lijken meer op gewone ‘huidbulten’ in plaats van doorzichtig paarsig zal ik maar zeggen. Het blijft weliswaar vervelend, maar de echte pijn is weg. Bedankt voor je tips!