13 Reacties

3 jaar geleden

Wij gebruiken nu de puckababy "herfst" (dus die teddy).. en dan met een rompertje (korte mauwen) en dunne pyjama.. ze voelt niet te koud of te warm, dus we denken dat het goed gaat 😅

3 jaar geleden

Reactie op Ccl_Hrtmn

Wij gebruiken nu de puckababy "herfst" (dus die teddy).. en dan met een rom ...
Lijkt me inderdaad goed idee. 🤔 Hoe warm is het bij jullie op de slaapkamer?

3 jaar geleden

Reactie op KDiana92

Lijkt me inderdaad goed idee. 🤔 Hoe warm is het bij jullie op de slaapkame ...
Geen idee eigenlijk 😅 gaat een beetje op gevoel ofzo.. te koud voor de lente puckababy als je het mij vraagt en te warm voor de winter.. 🙃

3 jaar geleden

Bij ons ook een lange zoektocht. Nu sinds week winterslaapzak tog3.0 en dan de mouwen eraf geritst. Romper korte mouw en pyjama met voetjes

3 jaar geleden

Het is bij onze dochter op de slaapkamer zo'n 19 graden en ze krijgt nu nog de herfst slaapzak aan. Op dagen dag het inderdaad buiten zo'n 14/16 graden is krijgt ze de lente slaapzak aan. Bij haar staat tijdens het slapen ook altijd het raam op een kiertje. Ze heeft er een romper met korte mouwen, een dunne pyjamaen sokjes bij aan.

3 jaar geleden

Reactie op Mamarie22

Bij ons ook een lange zoektocht. Nu sinds week winterslaapzak tog3.0 en dan ...
Dus met blote armpjes als ik het goed begrijp? Weet je toevallig hoe warm het is op de slaapkamer?

3 jaar geleden

Reactie op Wolf92

Het is bij onze dochter op de slaapkamer zo'n 19 graden en ze krijgt nu nog ...
Staat het raam ook tijdens de nacht open? Rompertje met korte mouwen en enkel pyjamabroekje of ook nog met lange mouw?

3 jaar geleden

Reactie op KDiana92

Dus met blote armpjes als ik het goed begrijp? Weet je toevallig hoe warm h ...
Heeft pyjama/boxpakje met lange mouwen en voetjes aan. En dan slaapzak zonder mouwen inderdaad. Heb enkele nachten paar keer gevoeld, maar voelde echt prima warm aan. En dat terwijl het een koukleum is haha. Op zijn slaapkamer is het 18/19graden

3 jaar geleden

Wij hebben haar een lange mouw romper aan met pyjama broekje, een winter slaapzak en een dekentje over. Momenteel 14.5 graden op haar kamer.

3 jaar geleden

Lange mouw romper en pyjama broek zonder voetjes, met winter slaapzak (van de Hema dus niet super dik). Bij 18/19 graden. Eerder deden we ook nog een longsleeve aan, bij 16/17 graden. Volgens mij maakt het haar niet zo heel veel uit allemaal. Ze heeft het nooit koud, eerder te warm

3 jaar geleden

Puckababy 4 seizoenen winter met korte mouwen romper en feetje pyjama op een kamer van 20-21 graden. Onze dochter slaapt met een aerosleep Oyo monitor om en haar temperatuur is de gehele nacht rond de 36,5 graden.

3 jaar geleden

Reactie op Pamsterxx

Puckababy 4 seizoenen winter met korte mouwen romper en feetje pyjama op ee ...
Oh wat handig zeg die aerosleep Oyo! Ik zie dit nu pas voor de eerste keer (zou me zoveel stress bespaart hebben, mocht ik dit een jaar geleden al gehad hebben 😮‍💨) , zou dat nog de moeite zijn om dit aan te schaffen na 1 jaar?

3 jaar geleden

Reactie op Elisave

Lange mouw romper en pyjama broek zonder voetjes, met winter slaapzak (van ...
Hier hetzelfde