11 Reacties
4 jaar geleden
Geen leuke ideeën, maar wilde even zeggen dat ik het ontzettend stoer vind dat je doorgaat!! Succes met alles!
Ik zoek veel op Pinterest, staan vast ook voorbeelden op voor alleenstaande toppers! 😊
4 jaar geleden
Beste Haylee, wat ontzettend vervelend dat dit is gebeurd en ook nog eens in je eerste trimester. Alsof dat niet al zwaar genoeg is. Heel veel sterkte meid. Misschien kan je een afbeelding erbij zetten zoals deze?

4 jaar geleden
Hey hier het zelfde
Mijn ex is er dus vier weken geleden vandoor gegaan en wil niks meer met mij of de baby te maken hebben
Ik heb dan al wel een oudere dochter van bijna 9 die heeft de echo foto vastgehouden en daar een foto van gemaakt
Ik geef je wel een tip zou je het ook echt willen dat heel jouw fb vrienden het gelijk al weten ik weet uit ervaring dat er een hoop mensen zijn die je alleen maar uitlachen.
Ik zou het zelf bij familie en goede vrienden houden al is het maar om je zelf te beschermen want ja ik weet het is best ff pittig nu hoor nu wij weten dat we er alleen voor staan en dan wil je ook niet het vele bemoei van de rest erbij hebben
Heel veel succes ik weet hoe je je voelt ik ben inmiddels wat weken verder en het komt echt goed
4 jaar geleden
Hey Haylee,
Wat naar dat hij zo doet terwijl alles gewoon gepland was.
Zelf zit ik soort van in hetzelfde shuitje, mijn relatie verbrak alleen een paar dagen voordat ik erachter kwam dat ik zwanger was en toen ik het hem liet weten was hij heel duidelijk dat ook hij er niks mee te maken wou hebben en wou hij zelfs dat ik een abortus ging doen. Heb hem toen gelijk voor de 2de x de deur gewezen.
Maar om mensen bekend te maken heb ik in eerste instantie iedereen laten weten dat mijn relatie uit was en een paar weken later liet ik de mensen die dichtbij mij staan weten dat ik zwanger ben, dat scheelt een hoop in vragen vond ik zelf.
En uiteindelijk zijn we beter af zonder zo'n onstabiele man in ons leven en bij de opvoeding van ons kindje.
4 jaar geleden
Ik zou persoonlijk niks op FB zeggen Je beste vrienden weten hoe het zit en dat is belangrijk en waarom zou je andere aanleiding geven om over je te praten of je zielig te vinden... Bovendien wie weet draait hij nog bij en dan gooi je nu de deur dicht... (Thats just me... Ik zet ook nog niks op insta tot een week of 25 denk ik omdat ik het leuk vind om het iedereen persoonlijk te vertellen)
4 jaar geleden
Hallo alleenstaande mama
wilde ff weten hoe het met jullie gaat ik heb mijn ex inmiddels al 9 weken niet meer gehoord en af en toe valt het mij best zwaar hoe kan je zo je kind in de steek laten terwijl het nog niet eens geboren is