Mommys!
Nu alles duurder is geworden ben ik benieuwd welke acties jullie volgen voor de kleintjes
Welke luiers /waar jullie rompers / baby spullen / kleren / speelgoed kopen!
Kruidvat luiers gebruik ik, zijn vaak in de aanbieding! Hema de rompers laatst ook in de aanbieding. Net vtech speelgoed op Vinted gekocht, waar ik ook vaak kleding koop.
Luiers en doekjes van kruidvat, bijna altijd in de aanbieding. Rompers bij zeeman en kleren verschilt. Halen goedkope kleertje bij bijv zeeman maar gaan ook geregeld naar prenatal of halen wat van Feetje.
Hier ook vaak luiers en doekjes van kruitvat merk. Is indd vaak in de aanbieding en dan koop ik direct meerdere pakken. Laatst veel kleertjes en speelgoed op vinted gekocht. Was nog heel mooi, en heel goedkoop
Rompers bij de action 4 voor 7 euro met korte mouwen, onze zoon heeft het altijd warm dus deze zijn perfect. Na 7 weken ongeveer intensief dragen zijn ze wel af maar dat mag ook.
Ik haal pampers op vinted en kleren ook. Ik kijk vaak via de sale bij de Hema.
Naïf billen doekjes bij Wehkamp wanneer in de aanbieding met 55% , pampers premium protection in buik wanneer 1+1 of 2+2 acties er zijn.
Kleding H&M , baby speciaalzaak, wibra en zeeman.
Speelgoed : Kruidvat , internet en speelgoedwinkels
Hydrofiele doeken : action
Wij wonen dicht bij de grens van Duitsland. Dus wij halen luiers en doekjes daar. Scheelt bakken met geld. Verder speelgoed bij de action, kruidvat. Kleding kopen wij bij de zeeman, wibra en vaak de hema of de c&a.
Wij wonen dicht bij de grens van Duitsland. Dus wij halen luiers en doekjes ...
Weetje of luiers goedkoper zijn in Duitsland? Ik deed er vaak boodschappen en andere dingen maar luiers nog niet bekeken. Dan kan ik het wellicht inslaan😂 gebruik pampers harmonie btw.
Weetje of luiers goedkoper zijn in Duitsland? Ik deed er vaak boodschappen ...
Wij waren vorige week in Duitsland maar voor ons maakte de prijs weinig verschil. Als we de pampers (premium protection voor ons) bij de kruidvat in de aanbieding kopen, zijn wij goedkoper uit dan dat we in Duitsland waren. En wij komen overigens altijd alleen maar met de aanbiedingen🤭
Verder erg fan van de wibra, zeeman en hema kleren! Koop af en toe ook wat bij h&m en tegenwoordig steeds vaker wat bij de C&A. Maar die eerstgenoemde winkels koop ik verreweg de meeste rompers en kleding voor de kleine. Ook speelgoed vaak bij de kruidvat! En online kijk ik heel erg naar kleding en spullen in de sale🤗
Luiers van Kruidvat in de aanbieding, kleding vaak via Vinted en af en toe iets nieuws van Hema. Heb ook enorm veel kleertjes gekregen van familie en vrienden, voor de komende maten ook nog wel wat.
Ik wil eens wat ander speelgoed gaan kopen, wat bij haar leeftijd past. Daarvoor zal ik ook eens op Vinted gaan kijken :)