6 Reacties
8 maanden geleden
Oei, dat klinkt niet goed! En mij ook niet bekend in de oren, zowel bij mijzelf als bij zussen of schoonzussen niet. (Ik heb meerdere kids) Ik wil je niet ontmoedigen maar zoek hulp en blijf hier niet mee lopen. Mss via huisarts naar een praktijkondersteuner (kan je vaak al heel snel terecht). Of bespreek het even met je verloskundige of consultatiebureau. Ze zullen je vraag echt serieus nemen. Maar niet mee blijven lopen of het bij jezelf opkroppen, dat is voor jou niet goed en voor je de band met je oudste al helemaal niet.
8 maanden geleden
Ik denk dat dit vooral ligt aan het feit dat een newborn gewoon ook weer erg pittig kan zijn en je daardoor misschien wat overprikkeld bent!
De reacties hierboven komen meteen heftig over vind ik, maar denk dat meer moeders heer mee kampen. Een kind van 3 vraagt ook veel van je! Misschien indd in de vorm van een coach wat ondersteuning zoeken
8 maanden geleden
Hoi hoe gaat het met je heb je hulp kunnen vinden die bij je aansluit of gaat het al weer beter
8 maanden geleden
Ik raakte destijds ook heel snel overprikkeld, was erg moe en was blij als mijn peuter weer naar de opvang gebracht kon worden voro wat rust..