6 Reacties
5 maanden geleden
Is het misschien te proberen hem met iemand anders naar de kapper te laten gaan. Kinderen gedragen zich vaak beter bij iemand anders. Een vriendin van mij heeft haar dochter met de buurvrouw en buurmeisje laten meegaan en toen heeft ze gezien dat het helemaal niet zo erg was en sindsdien gaat het goed.
Misschien de tondeuse voordoen bij papa ? Weet niet of dit een optie is. Of de knuffels naar de kapper laten gaan.
5 maanden geleden
Hier met de oudste ook 3 jaar drama gehad met de kapper. Hij vond het gewoon heel naar. Haren wassen was heel lang ook gedoe met huilen en krijsen en om zich heen slaan.
Hij is nu 5 en eigenlijk gaat het sinds een halfjaar nu goed. We gaan altijd naar dezelfde kapper, een lief rustig meisje die hem met veel geduld knipt in dezelfde stoel met dezelfde cape en een fidget speelgoedje.
De laatste keer zei hij zelf dat ze met de tondeuse mocht 馃檶馃徎
Dat zijn vader en broertje zonder problemen voorgingen interesseerde hem nooit.
We hebben gewoon rustig doorgezet, altijd hetzelfde ritueel en nu lijkt het goed te gaan.
5 maanden geleden
Hier hetzelfde! Als het goed is gaat dit vanzelf over en gaan ze het zelfs leuk vinden!? Dit is wat de kapper van mijn zoontje elke keer zegt. Je moet er iedergeval niet mee stoppen. Ik zit elke keer met een huilend (krijsend / overstuur) kind en dit duurt zo鈥檔 15 minuten. De meeste hebben er wel begrip hoor :-) Denk even doorzetten