11 Reacties

2 jaar geleden
Onze kleine meid heeft vorige week buikgriep gehad, veel diarree luiers, en veel overgeven.
Goed vocht inname en plasluiers in de gaten houden.
Of het aan de overstap ligt, is mogelijk, of pure toeval.
Hou het goed in de gaten, en anders even voor de zekerheid aan de bel trekken bij de HA.
Eventueel wat ORS bijgeven was het advies van onze HA

2 jaar geleden
Mijn zoontje heeft net een week buikgriep gehad. Heeft jouw kindje ook koorts gehad? Merk je iets van verbetering? Als je twijfelt kan je natuurlijk weer nutrilon proberen. Mijn kind hield z’n melk ook helemaal niet binnen, ik gaf daarom 180ml water met 1 schepje melk. Vocht is echt belangrijk dus als hij wel diksap etc wil en binnen houd zou ik dat zeker geven. Let op uitdrogingsverschijnselen! Hier moest hij iedere 6 uur een plas luier hebben. Ik snap je zorgen heel goed!

2 jaar geleden
Ik begrijp je zorgen. Ons dochtertje heeft sinds dinsdag 3-4x per dag diarree, woensdag ook gespuugd. Maak me ook zorgen en let op de vocht inname.
Zou dat ook buikgriep zijn? Hoe lang duurde dat bij jullie?
Wat was er bij die aflevering van Radar over KV voeding? Die hebben wij ook (opvolgmelk2).
Kleine kindjes grote zorgen..

2 jaar geleden
Reactie op Anemone
Wij zijn toevallig vanochtend naar de HA geweest voor het zelfde verhaal. O ...
Wij hadden vorige week last van buikgriep en geen plasluiers meer. Toen kregen we anti misselijkheid siroop mee van de huisarts en dat hielp geweldig. Hij hield alles weer binnen. Het heet ondansetron.