30 Reacties
4 jaar geleden
Is heel normaal hoor dat een baby van 10 weken nog komt ‘s nachts. Onze zoon is ook 10 weken en komt 1x ‘s nachts. Tegenwoordig zie ik dat veel ouders zo snel mogelijk willen dat hun baby doorslaapt.. Dat is vaak ook een van de meest gestelde vragen ‘slaapt ie al door?’
Lijkt me natuurlijk heerlijk als hij gaat doorslapen, maar ik ga er gewoon vanuit dat dit nog best een aantal maanden kan duren en die nachtvoeding maar accepteren voor wat het is. Hij zal het vast nodig hebben!
4 jaar geleden
Volgens mij slapen de meeste baby's vanaf 6 maanden pas een beetje door met een avondvoeding en daarna pas 12 uur achter elkaar, maar iedere baby is anders. Mijn zoontje sliep pas door toen hij 1.5 jaar was en kwam om de 3 uur, kon de klok erop gelijk zetten. Mijn dochtertje nu ook 10 weken wordt 1x wakker ergens tussen 3 en 6 en slaapt dan weer tot 10 uur sochtends. Iedere baby is anders en als ze wakker worden om te voeden hebben ze dat gewoon nodig, zeker als ze zo klein zijn.
4 jaar geleden
Reactie op Renatemb
Hier ook nog! Vanacht was het zelfs 23.00- 1.00- 4.00- 6.30..... drama nach ...
Oh precies zelfde gehad vannacht! Vandaar dacht ik even een topic starten haha
4 jaar geleden
Is heel normaal hoor. Je hebt gewoon heel veel geluk als dit wel gebeurt. Onze kleinste van 12 weken sliep met 3 weken al door en de oudste van bijna 2 kwam tot 9mnd om de 2a3u, en tot 1.5 jaar nog 2x per nacht, en soms nu nog
4 jaar geleden
Mijn baby van 12 weken komt ook gewoon om de 4u nog, zelfs na ophogen van de fles
4 jaar geleden
Is heeeeel normaal, eigenlijk is het meer bijzonder als ze wel doorslapen! Helaas is het de tegenwoordig een van de meest gestelde vragen aan nieuwe ouders. Onze meid is 13 weken en laat de ene nacht er 6/7 uur tussen en de andere 2/3uur. Gewoon lekker je baby volgen alles komt vanzelf!
4 jaar geleden
Reactie op Lisanne30
Bij ons is Noël ook 10 weken en hij komt precies om de 4 uur voor zijn fles ...
Oh dit herken ik ook! Dan ga ik ieder half uur wakker liggen.... wordt ze wakker, nee nog niet.. nu dan? Nee nog steeds niet.... en dan denk ik. Ga nou slapen ga nou slapen.. geniet er even van... maar dan lig ik alsnog wakker haha
4 jaar geleden
Oh die van mij ook niet hoor. Maar ik verwacht dat ook niet van hem. Vind het niet meer dan normaal dat hij wakker word voor een voeding of iets anders. Merk wel dat sinds hij bij me in bed slaapt hij er een uurtje langer tussen laat:) maar met een sprongetje kwam hij bijvoorbeeld om de 1,5a2 uur. Ik heb inmiddels mijn wekker omgedraaid zodat ik de tijd niet zie, probeer er zo min mogelijk mee bezig te zijn. Voor je het weet is de tijd voorbij en dan mis ik die nachtelijke knuffel momentjes ineens denk ik.
4 jaar geleden
Mijn dochter van 10 weken ook hoor. Komt vaak rond 04.00 u. Onze middelste sliep na 7 maanden door
4 jaar geleden
Hier 11 weken oud, komt nog 2x snachts.. ach ja tis al beter dan 4x 🙈