11 Reacties

3 jaar geleden
Ik heb helaas geen tips voor je maar begrijp je gevoel. Ik heb mn dochter vanochtend wakker gemaakt en zag een blauwe plek op haar pols zitten... Voel me ook zo schuldig dat ik niet heb gemerkt dat iets is gebeurd of dat ze misschien wel pijn had..
Het enige wat ik kan zeggen; het overkomt de beste weleens denk ik.. ik snap dat het echt niet leuk is, al helemaal bij zon klein hummeltje nog natuurlijk.

3 jaar geleden
Ik snap je heel goed. Ik heb gisteren mijn dochtertje haar hoofd per ongeluk op het kleed laten vallen omdat onze zwetende hand/hoofd samenwerking niet heel soepel ging toen ik haar wilde neerleggen. Wat voelde ik mij naar!!!!
Mijn vriendin vertelde mij zo lomp te zijn geweest dat ze vaker deurposten meegenomen heeft met haar kind. Ik moet er niet aan denken! Maar deze dingen gebeuren, ik bedoel: ik ben zó voorzichtig met haar, voorzichtiger kan ik niet wezen. Het is een gezond moeder instinct dat we ons afschuwelijk voelen wanneer onze kleine iets mankeert.

3 jaar geleden
Hier ook een gevalletje gehad toen mijn kleine meisje 2 weken oud was.
Een van mijn katten had zijn gekke 5 minuten en rende over haar heen terwijl ze naast mij in een voedingskussen lag. Ze had een kras echt net onder haar oog over haar wang die flink bloedde. Wij moesten ermee naar de hap. En wat voel je je slecht als nieuwe ouder als je daar zit met een 2 weken oud meisje met een kras in haar gezicht!
Ze heeft nu nog een heel licht vreselijk die eerst weken daarna, maar het wordt beter geloof mij.
Ze zullen zich nou eenmaal stoten, openhalen, etc. Maar de eerste keer is altijd het ergste <3

3 jaar geleden
Reactie op Leylei
Hier ook een gevalletje gehad toen mijn kleine meisje 2 weken oud was.
Een ...
Och arme! Nou ik was ook bang voor onze kat dat die gekke fratsen zou uithalen maar gelukkig niet. Ja je voelt je echt gewoon naar. Me man zei ook hetzelfde maar ja mijn moederhart barst direct in tranen uit.