11 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb helaas geen tips voor je maar begrijp je gevoel. Ik heb mn dochter vanochtend wakker gemaakt en zag een blauwe plek op haar pols zitten... Voel me ook zo schuldig dat ik niet heb gemerkt dat iets is gebeurd of dat ze misschien wel pijn had.. Het enige wat ik kan zeggen; het overkomt de beste weleens denk ik.. ik snap dat het echt niet leuk is, al helemaal bij zon klein hummeltje nog natuurlijk.

3 jaar geleden

Hier ook een keer gehad, niet schuldig voelen, zulke dingen gebeuren… als het met opzet zou zijn dan zou ik me pas schuldig voelen 😉 je had geen kwaad in de zin en bent gewoon mens 😊 loslaten en lekker knuffelen met je kindje ☺️ 🙏🏻

3 jaar geleden

Ik snap je heel goed. Ik heb gisteren mijn dochtertje haar hoofd per ongeluk op het kleed laten vallen omdat onze zwetende hand/hoofd samenwerking niet heel soepel ging toen ik haar wilde neerleggen. Wat voelde ik mij naar!!!! Mijn vriendin vertelde mij zo lomp te zijn geweest dat ze vaker deurposten meegenomen heeft met haar kind. Ik moet er niet aan denken! Maar deze dingen gebeuren, ik bedoel: ik ben zó voorzichtig met haar, voorzichtiger kan ik niet wezen. Het is een gezond moeder instinct dat we ons afschuwelijk voelen wanneer onze kleine iets mankeert.

3 jaar geleden

Ik heb in mijn zoontje zijn vinger geknipt met de nagelknipper 🥺😭 gillen en krijsen van de pijn. Er zat een klein wondje maar ohhh wat voelde ik me ellendig. Het overkomt de beste... mijn man pest me er nog wel eens mee 😋

3 jaar geleden

Hier ook een gevalletje gehad toen mijn kleine meisje 2 weken oud was. Een van mijn katten had zijn gekke 5 minuten en rende over haar heen terwijl ze naast mij in een voedingskussen lag. Ze had een kras echt net onder haar oog over haar wang die flink bloedde. Wij moesten ermee naar de hap. En wat voel je je slecht als nieuwe ouder als je daar zit met een 2 weken oud meisje met een kras in haar gezicht! Ze heeft nu nog een heel licht vreselijk die eerst weken daarna, maar het wordt beter geloof mij. Ze zullen zich nou eenmaal stoten, openhalen, etc. Maar de eerste keer is altijd het ergste <3

3 jaar geleden

Reactie op Leylei

Hier ook een gevalletje gehad toen mijn kleine meisje 2 weken oud was. Een ...
Och arme! Nou ik was ook bang voor onze kat dat die gekke fratsen zou uithalen maar gelukkig niet. Ja je voelt je echt gewoon naar. Me man zei ook hetzelfde maar ja mijn moederhart barst direct in tranen uit.

3 jaar geleden

Reactie op Hello0987

Ik heb in mijn zoontje zijn vinger geknipt met de nagelknipper 🥺😭 gillen ...
Oeiii daar ben ik ook zo bang voor maar mijn man knipt de nageltjes gelukkig ik durf dat echt niet 🫣

3 jaar geleden

Reactie op lianne1985

Ik snap je heel goed. Ik heb gisteren mijn dochtertje haar hoofd per ongelu ...
Aaah gaat het met jou en haar? Ja het was ook echt veels te warm. Oei daar moet ik ook niet aan denken hoor. Ja ik ben ook heel voorzichtig en voorzichtiger kan ik niet zijn.

3 jaar geleden

Reactie op Sarah_1

Hier ook een keer gehad, niet schuldig voelen, zulke dingen gebeuren… als h ...
Dat is zo waar! Elke keer als ik me ogen sluit dan hoor ik gewoon zijn huiltje in mijn hoofd ☹️ ik hoop dat het verminderd..ja lekker knuffelen vinden we heerlijk

3 jaar geleden

Aah ja dan schrik je je toch rot! Ja dat is zeker waar het overkomt de beste hopelijk gaat de blauwe plek gauw over

3 jaar geleden

Reactie op Ztjee

Dat is zo waar! Elke keer als ik me ogen sluit dan hoor ik gewoon zijn huil ...
Snap ik! Had ik ook hoor! Is helemaal oké! Laat het er zijn maar wees niet streng voor jezelf 😘