4 Reacties
3 jaar geleden
Als het vooral bij het liggen en tijdens het eten is klinkt het voor mij als reflux. Hou het goed in de gaten. Maakt hij ook veel slik/kauw bewegingen misschien? Of een beetje zurig luchtje uit de mond?
Het grommen is hier een teken van een boertje of spuugje dat in de weg zit steeds (in combinatie met nieuwe stem ontwikkeling 😅)
Wij hebben maanden lang minder last gehad van de reflux en sinds we over zijn naar opvolgvoeding (nr2 zeg maar) is ons dametje ook heel onrustig tijdens het drinken en heeft ze ook weer veel meer last van reflux. En het is nog wel voeding tegen reflux 🤷♀️
3 jaar geleden
Reactie op Nikievw
Als het vooral bij het liggen en tijdens het eten is klinkt het voor mij al ...
Ik ben naar de huisarts geweest maar zij dachten eerst aan doorkomende tandjes. En zei geef een zetpil, misschien heeft hij veel pijn.
Mijn zoon zat aan de vaste voeding, moet ik dan nu stoppen
3 jaar geleden
Reactie op talhia2000
Ik ben naar de huisarts geweest maar zij dachten eerst aan doorkomende tand ...
Volgens mij niet hoor. ☺️
Ook als het wél verborgen reflux zou zijn kan je gewoon alle voeding geven.
Flessen hebben natuurlijk wel voorrang wanneer hij voeding zou gaan weigeren enz, maar je kan gewoon alles blijven geven zolang hij wel eet.
Waarschijnlijk zijn het dan de tandjes inderdaad en heeft hij daar last van. Ze ontwikkelen zo snel dat het soms pas duidelijk is wat het was als het eenmaal gebeurd is!
Hou het gewoon goed in de gaten en top dat je al contact hebt met de huisarts. Bij twijfel altijd doen. 💪👍