16 Reacties

2 jaar geleden

Oh wat grappig! Ik heb dit nog niet gezien, zou best handig kunnen zijn. Ik heb nu een stokke opvouwbaar bad XL met een badstoeltje erbij..

2 jaar geleden

Ik heb hem nog niet. Maar dit had ik ook gelezen. Waren dus ook van plan om hem aan te schaffen. Want douche vind ze erg lekker. Maar zo lang vasthouden word steeds zwaarder 🤭
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

2 jaar geleden

Wij gebruiken nu zn badring. Waar hij in kan zitten

2 jaar geleden

Kan z'n bumbo stoeltje ook dat jullie weten?

2 jaar geleden

Reactie op ChantalMilano

Kan z'n bumbo stoeltje ook dat jullie weten?
Ben ik ook wel benieuwd naar

2 jaar geleden

Reactie op Esra08

Ben ik ook wel benieuwd naar
Ik heb het even gegoogeld en het zou goed kunnen, douchen met het bumbo stoeltje! Morgen ga ik het gelijk proberen haha.

2 jaar geleden

Reactie op ChantalMilano

Ik heb het even gegoogeld en het zou goed kunnen, douchen met het bumbo sto ...
Oooh kijk is dat is top! Ga het ook meteen uitproberen!

2 jaar geleden

Wij gebruiken de OPLA dat is een soort badje voor in de douche echt super fijn

2 jaar geleden

Even een update; gisteren heb ik mijn dochtertje de eerste keer gedoucht in het ikea stoeltje. Echt zo fijn! Ik had mijn handen vrij en zij vond het super leuk om zo te douchen. Aanrader dus! 🤗

2 jaar geleden

Bij ons doucht ze “alleen” we zetten haar op een anti slip mat op de billen in de douche met wat speeltjes. Zo kan ik haar op mijn gemak wassen en afspoelen. En als ze op bed ligt dan kunnen wij ons op het gemak douchen.
Podcast Samen Groeien
Nieuwe aflevering: mijlpalen en we listen and judge - ouderschapseditie

In de laatste aflevering van Samen Groeien delen we tips bij doorkomende tandjes en blikken we terug op het zindelijkheids- en potjesavontuur van Ivana en Ize. Lucy legt uit wat kan je de komende zes maanden nog kan verwachten. En tot slot gaan we samen met jullie met de billen bloot in de “We listen and don’t judge”-ouderschapseditie.

2 jaar geleden

Wij hebben op marktplaats een chicco bubble nest douche stoel op de kop getikt. Idd zelfde idee. Maar deze kan ook als zitje met zuignappen in een bad etc

2 jaar geleden

Reactie op Esra08

Oooh kijk is dat is top! Ga het ook meteen uitproberen!
Heb je het al geprobeerd? Haha

2 jaar geleden

Reactie op AnnOday

Wij hebben op marktplaats een chicco bubble nest douche stoel op de kop get ...
Wij hebben deze ook van marktplaats. Ideaal!

2 jaar geleden

Die van ons zit gewoon op de vloer als we aan het douchen zijn. Lekker trommelen op de vloer en met het spattende water

2 jaar geleden

Je hebt ook bad stoeltjes die je op de grond van je douche kan zetten!

2 jaar geleden

Ik heb een antislip matje gekocht . Ik zet haar op de grond. 😊