9 Reacties
4 jaar geleden
Mijn verloskundige vertelde dat het moment van indalen los staat van het moment van bevallen. Het indalen kan al weken voor de bevalling beginnen, maar ook kort van tevoren. Ik denk dat je je daarom niet ongerust hoeft te maken dat de baby nu daardoor heel snel geboren wordt. Al weet je nooit zeker wanneer ze zich aandienen. Veel succes!
4 jaar geleden
Mij is verteld dat wanneer je baby indaalt dit nog niet hoeft te betekenen dat de bevalling al op gang zal komen. Dus het blijft nog even spannend;) succes met de laatste loodjes!
4 jaar geleden
Reactie op Kara1985
Mijn verloskundige vertelde dat het moment van indalen los staat van het mo ...
Klopt! Weet je inderdaad niet.. maar viel me echt op dat op dezelfde dag 3 mensen dit hadden opgemerkt 🙃! Ben allesinds wat gerustgesteld dat het er niets mee te maken heeft dan.., hij moet nog wat bakken bij mij 🤣
4 jaar geleden
Nee hoor zegt niks over de aankomende bevalling. En overigens in mijn geval niet eens wat over het indalen, want m'n buik zit duidelijk lager maar de baby ligt nog niet diep genoeg in m'n bekken.. hoe hij dan wel ligt, is me een raadsel haha ze zeggen dat het een grote baby is, maar met m'n lage buik zou ik niet in kunnen schatten hoe groot hij dan is
4 jaar geleden
Reactie op Cynmb91
Nee hoor zegt niks over de aankomende bevalling. En overigens in mijn geval ...
Haha heb ik dus ook! De onze is wel klein geschat momenteel (35w en 2200gr), en soms is heel mijn bovenbuik gevuld en voel ik hem beneden draaien 🤣.., dan denk ik ook ‘hoe in godsnaam lig jij daar?!’
Mijn man zegt nu dat hij aanvoelt dat het dit weekend gaat gebeuren 🥲, mag nog wel eventjes blijven zitten
4 jaar geleden
Ik ben nu 34+1, bij mijn controle van 33+5 was de kleine ook al ingedaald. Vk zei heel duidelijk dat dat niks zegt over wanneer de bevalling zal plaatsvinden. Kon nog wel 7 a 8 weken zo lekker blijven zitten 😊