24 Reacties
4 jaar geleden
https://www.zeeman.com/nl/newborn-fleece-jas-lange-mouwen-aav000029123.html deze heb ik van de zeeman met oortjes ☺️
4 jaar geleden
Gisteren bewust een dun vestje gehaald van Noppies. Ik werk in de maxicosi met een omslagdoek en in de kinderwagen met dekentjes. Dus hij zal hier echt genoeg aan hebben.
Bij de eerste had ik een berenpak zoals foto van TS, germ het was zonder deken al te warm voor de kleine (maart).

4 jaar geleden
Ik heb zo’n wollig wit jasje bij de Zeeman gekocht. Zij hebben echt wel leuk babyspul kwam ik achter 🙂
4 jaar geleden
Ik heb meerdere opties, maar dat komt omdat het spullen zijn die ik van mn schoonzus heb overgenomen. Ene is warmer dan het andere. Een teddy, fleecepakje en een normaal jasje. Ik weet niet of ik alles inpak of het klaar leg om dan te kijken wat voor weer het is. Alles is 50-56.
4 jaar geleden
Reactie op nvvh
Ikea, maar ze zijn vaak niet op voorraad. Wil er zelf ook nog meer bestelle ...

Deze zijn echt super leuk, vrij normaal maar vind ze wel leuk🤣 Heb ze zelf van de prenatal gehaald. Dacht misschien kan ik nog van ikea halen en die andere teruggeven maar inderdaad letterlijk nergens op voorraad😶😶
4 jaar geleden
Ik heb deze van Engel Natur 🥰. Maat 50/56, maar ze vallen vrij groot.

Ik ook! Vind die hele pakjes ook zo leuk daarvan.
4 jaar geleden
Ik verwacht begin mei ons eerste kindje.. wat is het perfecte jasje voor dan om haar mee naar huis te nemen vanuit het ziekenhuis? We hebben ook een voetenzak in de maxicosi.. wie heeft de tip?