22 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op mamatje12
Ja zou ik wel doen baby’s groeien snel uit maatje 50,56 enzovoort
Zeker niet altijd!!
Ik zou het niet aanraden. Ik had veel vooruit geshopt bij mn dochter en ik heb heeeel veel niet kunnen gebruiken, omdat ze helemaal niet zo snel groeide als ik dacht. Nu krijg ik een zoon, dus ik kan die kleren weggooien. Super zonde.
Mn dochter had bijvoorbeeld 9 weken maat 50 aan. In de zomer zou je qua maatlabel in maat 80 moeten zitten. Nu is het december en heeft ze nog 74 (ze is 14 maanden). Ik had allemaal zomerkleren maat 74-80. Alle 80 niet gedragen en 74 maar een paar.
4 jaar geleden
Ik zou wachten op de zomersale idd. Ik heb ook een dochter van 3,5 jaar en heb voor haar wel i geslagen voor het voorjaar maar ik dat is makkelijker in te schatten. Ik verwacht nu een zoon en heb nu alleen maar 50 en 56.
4 jaar geleden
Je kan gerust al een paar setjes halen van deze grootte , dan ben je voorbereid . Maar ook nie teveel , ja kan misschien ook veel cadeau krijgen en dan is het jammer als je niet alles hebt kunnen aandoen . 😊
4 jaar geleden
Zelf doe ik het niet, bij de eerste vond ik met de tijd weer andere dingen leuker staan. Had wel veel korte broeken gekocht voor de zomer maar het is bijna niet warm geweest😅 dus veel heeft hij bijna niet gedragen daarvan.. nu dus vooral 50/56 en een paar dingen iets groter😄
4 jaar geleden
Ik heb zelf geen maat 50 gekocht omdat ik en mijn vriend allebei groot waren bij onze geboorte, en zelf nooit maat 50 hebben gepast. Dus heb voor nu alleen kleren in maat 56 en 62 gekocht. Kijk daarna wel verder. 😁
4 jaar geleden
Ik heb wat kleding ingeslagen vooral van de h&m. Ik had heel wat kortingscoupons ook van de h&m app. Waardoor het weer extra goedkoop was. Voornamelijk 62,68,74,80,86 ingeslagen. Daarbij wil ik ook zeggen dat ik niet enorm veel pakjes en setjes heb gehaald van elke maat. Wat losse dingetjes. Ik probeer namelijk ook rekening te houden met de seizoenen. Daarbij weet ik ook niet zo goed of de baby maat 50 gaat aantrekken, zoja hoelang? Hoelang maat 56? Als hij nou heel kort 56 gaat aantrekken (3mei) gaan we snel over naar 62 binnen een maand. Stel hij trekt nog 50 aan en vervolgens 56🤯 zijn we misschien 1,5/2 maanden verder. Dan loop ik uit me ritme van kleding en seizoen etc🤪. Ik hou ook rekening met het weer van NL. Voor nu heb ik 7 setjes van maat 56. 50 helemaal niet. 62 ook iets van 7. De rest zie ik wel. Ik probeer mij ergens nog in te houden, maar vooral ook een beetje je eigen gevoel en verstand gebruiken. 😊
4 jaar geleden
Ik heb paar setjes 50 maar meerdere 56 verder heb ik niks. Mij werd aangeraden om nog niks te halen want je weet niet wat het weer doet. En dan kan je lekker shoppen hopelijk dan weer in winkels met de kleine
4 jaar geleden
Daarnaast weet ik uit de familie dat 50 niet vaak wordt gedragen, zelf ben ik wel 2600g geboren en mijn partner rond de 3500g. Mijn zusje 2400g de 2 nakomertjes hebben beiden 56 kort(1/2week) aangehad en snel al 62. Zelfde geldt ook bij de laatste 2 van mijn schoonmoeder😄 nou probeer van alles rekening te houden, al weet ik dat het niets voorstelt🙃 onze baby is niet groot maar ook niet klein, dus ik weet het allemaal niet😅 pff lastig allemaal..