11 Reacties

één jaar geleden

Mijn zoontje van volgende week 8 maanden doet dit ook, heel veel als hij ligt te spelen op het kleed met wagenwijd lachend zijn mond open, dan zeg ik wat doe je nou gek ventje en dan blijft hij het even doen, hij heeft dit spontaan ondekt en mijn reactie erop vind hij erg interessant denk ik?

één jaar geleden

Hier ook zoontje van volg week 8 maanden - nu een week of twee hij heeft er de grootste lol mee

één jaar geleden

Hier ook zoon van 7 maanden en doet dit nu ruim een maand. Hij heeft er ook lol in een doet het ook wel eens tijdens spelen. Het is echt grappig haha

één jaar geleden

Hier ook herkenbaar! Ik vind het wel grappig en zie dit meer als een ontdekking van haar lichaam. Verder zoek ik er niks achter

één jaar geleden

Mijn zoontje van bijna 8 maanden doet dit ook af en toe. Toevallig deed hij het bij het consultatiebureau en meteen gevraagd of hier iets achter zat. Zij gaf aan dat dit waarschijnlijk gewoon iets nieuws is wat hij heeft geleerd en het vast een fase is 😄

één jaar geleden

Hier ook! Ik heb ergens gelezen dat ze dan moe is , en een houding zoekt om te slapen. 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Mijn zoontje doet dit ook regelmatig. Ik denk dat hij het een interessante beleving vind. Ik had op internet gelezen dat het geen kwaad kon. Ook vind hij mijn reactie er op leuk.

één jaar geleden

Hier ook! Met grote pretogen, vooral als je met hem mee gaat doen 😁

één jaar geleden

Hier was dat even een periode dat ze dat veel deed. Nu heel soms nog.

één jaar geleden

Hier ook, vanaf 6 maanden. Ze had dat ontdekt toen we moesten aerosollen 😳. Maar nu doet ze het gewoon voor de fun

één jaar geleden

Mijn baby doet dit ook ineens sinds 3 dagen. Het kan komen door doorkomende tandjes!