Onze zoon (bijna 5 maanden) vindt deze muis (van Playgro) nu helemaal geweldig. Het rammelt, er zit een spiegeltje in en hij kan het goed vasthouden.
Ander speelgoed dat je kan ophangen, dat geluid maakt (kraakt, rammelt, belletje) vindt hij ook leuk.
Iets met een lampje en muziekjes is voor hem nog niet zo interessant.
Lamaze (Freddie Vuurvlieg!) en Playgro zijn de favoriete merken op het moment hier in huis :)
Hier ook🤦🏽♀️ hoe lelijker ik het vind hoe mooier hij het vind
Haha! Dat snap ik wel. Al hou ik enorm van die felle kleuren, veel mensen in mijn omgeving niet.
Ik denk dat de contrastkleuren/felle kleuren goed te zien zijn door de kinderen. De rustigere speeltjes minder goed
Hier doet de Vtech Vogel het super goed! Als ie overstuur is en níks werkt.. werk de vogel vaak nog wonderen😂 + de vtech autosleutels vind ie ook super alleen slaat ie die altijd tegen zijn hoofd dus word huilen🥲
Hier ook gek op geluidsboekjes prachtig. Vooral het dribbel brandweerauto boek. Geluid én een zwaailicht. Is ie ook lang zoet mee🤗 maar ook de dierengeluiden boekjes!
Hier is ook alles wat rammelt en kraakt leuk. De kubus van little dutch ook een grote hit. We hebben ook iets met licht en geluid maar daar raakt ze helemaal overprikkeld van. Standaard huilen geblazen als ze dat ding heeft
De O Ball doet het hier heel goed! Lichtgewicht, dus ze kan er mee rammelen, en geen pijn als ze ‘m tegen zichzelf aan gooit! Door de gaatjes kan ze ‘m overal goed vastpakken. Bonus voor de ouders: hij is maar €7 en er zit geen geluid bij. 🙈
Hier heeft ze een rammelaar met een pinguïn die van licht verwisseld steeds. Vindt ze helemaal geweldig wel is ze er zo wild mee dat ze hem al een paar keer tegen haar hoofd aan stoot😂