15 Reacties

één jaar geleden

Nee hoor. Hier flesvoeding en ook nog weinig. Komt vanzelf!

één jaar geleden

Onze baby had bij de geboorte ook best flink haar maar indd allemaal weg gegaan. Nu heeft ze nog steeds amper haar. Als ik babys met veel haar zie en ik kijk naar mijn kale baby, dan denk ik; hoe dan 🤣 zeg ook telkens volgens mij kan ze op haar eerste verjaardag (nu 8,5 maand) nog steeds geen clipje oid in 😔 Ik geef ook flesvoeding, lijkt me er niks mee te maken hebben hoor!

één jaar geleden

Volgens mij is het normaal dat de eerste haartjes uitvallen. Onze zoon had niet veel en heeft nog niet veel. Begint nu een beetje te komen. Snap niet waarom mensen altijd de borstvoeding de schuld willen geven. Misschien hebben ze een excuus nodig waarom het goed was dat ze zelf kunstvoeding hebben gegeven? (Terwijl dat natuurlijk helemaal niet hoeft?) Ook over de vacuümpomp hoef je je geen zorgen te maken.

één jaar geleden

Reactie op Meliss123

Onze baby had bij de geboorte ook best flink haar maar indd allemaal weg ge ...
Jaa echt ik ook! 🤣🤭

één jaar geleden

Mijn dochter is der haren ook verloren. Heeft nu alleen nog een beetje zo'n "opa rand" zijkant en achterkant zeg maar😅 👴🏻

één jaar geleden

Reactie op MR96

Mijn dochter is der haren ook verloren. Heeft nu alleen nog een beetje zo'n ...
Haha ja die opa rand is herkenbaar. Vroeg me af of dat kwam omdat zijn hoofd zo snel groeide dat de haartjes het niet bij konden houden XD

één jaar geleden

Reactie op AnsieA

Haha ja die opa rand is herkenbaar. Vroeg me af of dat kwam omdat zijn hoof ...
🤣🤣 zou dat het zijn?

één jaar geleden

Die haargroei komt vanzelf. Onze oudste had pas bij 1,5 jaar een beetje fatsoenlijk kapsel en de jongste van 8 maanden is een blonde pluizenbol. Die kan voorlopig ook nog geen knipjes of staartje in 😅

één jaar geleden

Nou verschilt per baby. Mijn zoon heeft een flinke eigenwijs bos stekel haar oftwel het lijkt of hij met zijn vingers in het stopcontact heeft gezeten.... En mijn dochter kon net een minuscuul palmboompje staart op haar hoofd rond haar 1ste verjaardag... Heel lang nauwlijks haar gehad en met vacuümpomp geboren, maar dat zegt niks.

één jaar geleden

Reactie op MR96

Mijn dochter is der haren ook verloren. Heeft nu alleen nog een beetje zo'n ...
Jaa mijne dus ook🤣🤣🥲

één jaar geleden

Onze zoon is ook met vacuüm geboren maar hij heeft veel haar dus denk niet dat het daar aan ligt. Had jij/de vader van je kind wel veel haar? Ik denk eerder dat het erfelijk is

één jaar geleden

Hier heeft ze nooit haar gehad en nu ook maar een klein beetje vlashaar. Ik vind het wel leuk zo'n echt baby koppie 😍

één jaar geleden

Reactie op MR96

Mijn dochter is der haren ook verloren. Heeft nu alleen nog een beetje zo'n ...
Haha en dan zo'n tandeloos Opa bekkie erbij, heerlijk!

één jaar geleden

Hier borstvoeding en al vanaf dag 1 veel haar - dat is echt een fabel :-)

één jaar geleden

Ons dochtertje is ook geboren met een volle bos donkerbruin haar. Viel rond de 4 maanden uit. Inmiddels 7,5 maanden oud en heeft nu blond/donkerblond haar. Heel bijzonder!