78 Reacties

4 jaar geleden

En hoe weet je dan net of het een jongetje of een meisje is?

4 jaar geleden

Wat voor kleur moet het worden dan na de urine test

4 jaar geleden

Voor een jongen zou het gaan bruisen voor een meisje gebeurd er niks dacht ik.

4 jaar geleden

Zal even uitleggen hoe het werkt … je hebt 2 bekertjes of glazen nodig, baking soda en je 1ste ochtend urine. 1 bekertje doe je een beetje baking soda ander bekertje vang je de urine op. Baking soda en urine moeten ong gelijk staan aan elkaar iets meer urine is niet erg maar niet heel veel. Vervolgens doe je de urine bij de baking soda, als er niks gebeurt word het een meisje💗 als het gaat bruisen/borrelen er ontstaat zeg maar zo bierschuim laag dan word het een jongen💙

4 jaar geleden

Ik wilde dit ook doen, maar nog niet gedaan. Lijkt me wel grappig haha, ben benieuwd of het bij iemand klopte!

4 jaar geleden

Haha ja grappig toch, ben ook erg benieuwd! We zullen het meemaken😊

4 jaar geleden

Kan je dit gewoon altijd doen of is het vanaf een bepaalde week?? Lijkt me wel geinig om te gaan proberen!

4 jaar geleden

Hahaha ik heb echt de slappe lach hierdoor gekregen! Nog nooit van gehoord maar wel super grappig 🤣 ik ga het morgen proberen ben benieuwd….😁

4 jaar geleden

Voor zover ik weet kun je dit de gehele zwangerschap al doen, ookal vroeg id zwangerschap.

4 jaar geleden

Reactie op Duamsin

Hahaha ik heb echt de slappe lach hierdoor gekregen! Nog nooit van gehoord ...
😂🤣

4 jaar geleden

De baking soda test ken ik niet. De oma van mijn vriend heeft met naald en draad de voorspelling gedaan dat het een meisje wordt... ben benieuwd

4 jaar geleden

De baking soda test ken ik niet. De oma van mijn vriend heeft met naald en ...
Deze ken ik niet! Hoe werkt dit?

4 jaar geleden

Wij weten vandaag t geslacht! Ik zal het morgen testen met de baking soda test 😂

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein_-

Wij weten vandaag t geslacht! Ik zal het morgen testen met de baking soda t ...
Spannend, heel veel plezier bij de echo straks🥰

4 jaar geleden

Reactie op YB.

Deze ken ik niet! Hoe werkt dit?
Je maakt een naald vast aan een draadje en deze houd iemand boven je 'opengevouwen' hand, daar houd je de naald stil en dan gaat die als het goed is bewegen. In rondjesvorm is een meisje en als ie een streepjesvorm maakt is het een jongetje. Zeggen ze 😜

4 jaar geleden

Je maakt een naald vast aan een draadje en deze houd iemand boven je 'openg ...
Oke dus eigenlijk gwn de ketting boven de buik test maar dan leuker!

4 jaar geleden

Reactie op YB.

Zal even uitleggen hoe het werkt … je hebt 2 bekertjes of glazen nodig, bak ...
En als er wel een schuim laagje ontstaat, maar het is niet gaan borrelen. Is het dan alsnog een jongen of toch een meisje?😅

4 jaar geleden

Reactie op Ladykv

En als er wel een schuim laagje ontstaat, maar het is niet gaan borrelen. I ...
Ja schuimlaag is een jongen, dan is het gwn heel snel gaan bruisen. Bij een meisje gebeurt er echt niks! Op YouTube staan heel veel filmpjes

4 jaar geleden

Reactie op YB.

Spannend, heel veel plezier bij de echo straks🥰
Het is via de nipt en hebben een cake laten maken met de kleur in!

4 jaar geleden

Reactie op Marjolein_-

Het is via de nipt en hebben een cake laten maken met de kleur in!
Zoo leukk, heel erg benieuwd! Hadden we bij de 1ste ook gedaan, iedereen vond het zo leuk☺️ Ja in Nl kan dat alleen via echo